Ankieta zapotrzebowanie na wsparcie kobiet - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » STUDIA, SESJA I ŻYCIE STUDENCKIE » Ankieta zapotrzebowanie na wsparcie kobiet

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 2 ]

Temat: Ankieta zapotrzebowanie na wsparcie kobiet

Dzień dobry, jestem studentką pielęgniarstwa na UM w Lublinie i przygotowuję pracę magisterską na temat ?Zapotrzebowanie na wsparcie kobiet po mastektomii?. Zapraszam Panie do wzięcia udziału w anonimowej ankiecie mającej na celu określenie wpływu choroby na różne aspekty Pań życia. Ankieta skierowana jest do wszystkich Pań, które są w trakcie leczenia bądź przeszły leczenie z powodu raka piersi. Miały wykonaną mastektomię lub przeprowadzono operację z zachowaniem piersi. Kwestionariusz składa się z trzech części: Berlińskich Skal Wsparcia Społecznego (BSSS), Skali Akceptacji Choroby (AIS) oraz metryczki.

Wyniki badania chciałabym wykorzystać do opracowania pracy magisterskiej. Zapewniam, że zadbam o ochronę danych osobowych. Podane przez Panie dane nigdzie nie będą ujawniane, a wszystkie informacje zostaną przedstawione w pracy jedynie jako dane statystyczne.

Bardzo zależy mi na opiniach Pań. Jeśli, któraś z Pań chciałaby mi pomóc w zebraniu materiału badawczego i wypełnić ankietę proszę o wiadomość. Prześlę link do wersji elektronicznej ankiety.

W razie pytań lub uwag służę pomocą, każda opinia, uwaga jest bardzo cenna i mile widziana smile

Pozdrawiam i życzę samym pomyślności w Nowym Roku,
Marta

Zobacz podobne tematy :

Posty [ 2 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » STUDIA, SESJA I ŻYCIE STUDENCKIE » Ankieta zapotrzebowanie na wsparcie kobiet