Wiecznie samotny, odtrącany przez wszystkic - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » NIEŚMIAŁOŚĆ, NISKA SAMOOCENA, KOMPLEKSY » Wiecznie samotny, odtrącany przez wszystkic

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 28 ]

Temat: Wiecznie samotny, odtrącany przez wszystkic

Witem!! Pisze na tym forum ponieważ chciałbym poznać zdanie kobiet na temat osoby jaką jestem, wogule nie układa mi się w relacjach damsko męskich, W relacjach z rówieśnikami mojej płci też nie jest zbyt dobrze.
A więc tak jestem chłopakiem 24 lata, i jak to pewnie było nieraz nigdy nie miałem dziewczyny. Jestem studentem na kierunku informatyka, niestety specjalizacja totalnie mi nie leży , ponieważ pochodzę z uboższej rodziny, nie stać mnie żeby udać się na wymarzony kierunek na jakieś inne uczelni. Przez co mam tam sporo problemów i możliwe że po tegorocznej kampanii wrześniowej będę się musiał pożegnać z uczelnią i wyląduje na budowie ;/. Tak, moje zainteresowanie to gry komputerowe, które się z czasem przerodziło nie tylko w granie ale także i w tworzenie takich programów.
Jako że po studiach mam zostać programistą, bardzo dużo czasu spędzam przed komputerem, jestem niepijący i niepalący, nie wychodzę na żadne dyskoteki ponieważ strasznie mnie drażnią głośne dźwięki, a jeszcze bardziej mocny bas. Nie jetem wstanie wysiedzieć w takim pomieszczeniu i tyle. Nie potrafię też rozmawiać z ludźmi, większość czasu stoję z boku i słucham chyba że pytanie jest wprost do mnie. Na wszystkich forach i grupach facebookowych też się nie wypowiadam bo nie wiem co napisać, wacham się wysłać wiadomość nawet jak już napisze.