Jestem na piątym roku, żałuję że skończyłam taki a nie inny kierunek - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » STUDIA, SESJA I ŻYCIE STUDENCKIE » Jestem na piątym roku, żałuję że skończyłam taki a nie inny kierunek

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 33 ]

1 Ostatnio edytowany przez anne777marie (2014-06-10 14:42:25)

Temat: Jestem na piątym roku, żałuję że skończyłam taki a nie inny kierunek

Jak powyżej...żałuję, że skończyłam takie, a nie inne, studia. Studiuję dzienną anglistykę na dobrej uczelni. Przed pójściem na studia wszyscy chwalili mój wybór i utwierdzali mnie w przekonaniu, że angielski to przyszłość, że to mi się opłaci.
Studia wybrałam pod kątem zainteresowań oraz tego, by mi sie w miarę opłaciły. Niestety, gorzko się rozczarowałam. Pierwsze ciemne strony tego  - z mojej perspektywy jednak bezużytecznego w dzisiejszym świecie, w dobie tłumaczy internetowych (automatów) i powszechnej znajomości języka, kierunku - zaczęłam dostrzegać już na trzecim roku, ale żal mi było trzech lat zapierniczu (a był spory - mnóstwo czytania i pamięciówy) i musiałabym płacić za drugi kierunek, a nie było mnie stać na to, ani moich rodziców.
Pracy szukali moi znajomi angliści - większość wylądowała w szkołach za marne grosze, użerają się w zoo, bo szkołą tego nazwać już nie można.