Podwójna profesja. - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 4 ]

1

Temat: Podwójna profesja.

Witam serdecznie.
Z zawodu jestem fotografem, jednakże jest to jedynie zawód po technikum, do którego poszłam, aby jakikolwiek zawód mieć - przydatny podczas podróży. Moim prawdziwym marzeniem jest jednak zostać tłumaczem języka japońskiego i w tymże właśnie kierunku podejmuję studia. Nie chciałabym jednak na tym poprzestać i chcę pracować w ruchu - tj. podróżować, zwiedzać. Jestem bardzo kontaktową osobą i uwielbiam pisać, ludzie chwalą moje pióro i pojawia się następujące pytanie: Czy aby zostać dziennikarzem muszę mieć skończone konkretne studia lub specjalne kursy? Nie chcę rezygnować z japonistyki, ponieważ ten kierunek nadaje poniekąd sens mojemu życiu. Boję się też, że będąc jednocześnie na dwóch kierunkach, z czego japonistyka jest dość wymagająca, mogę nie dać rady.

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Podwójna profesja.
Yaya napisał/a:

Czy aby zostać dziennikarzem muszę mieć skończone konkretne studia lub specjalne kursy?

Nie. Musisz jednak mieć doświadczenie, które jest w tym zawodzie najcenniejsze - a to z kolei będziesz musiała najprawdopodobniej zdobywać w wolnym czasie i w ramach wolontariatu/bezpłatnych praktyk.

3

Odp: Podwójna profesja.

Dobra rada postaw na doświadczenie, jak chcesz szybciej je zdobyć lub sprawdzić siebie - zaryzykuj i podejmij się konkursów lub wystartuj na giełdzie (chwyć zlecenie o napiasnie artykuły na dany temat, wybiorą najlepszy - w sensie najbardziej pasujący do tego kto ma to wydrukować i w artykuł jest w jakiś sposób ciekawy napisany)