długotrwałe bezrobocie= brak perspektyw na przyszłość? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PSYCHOLOGIA KARIERY - MOJA KARIERA ZAWODOWA » długotrwałe bezrobocie= brak perspektyw na przyszłość?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 5 ]

Temat: długotrwałe bezrobocie= brak perspektyw na przyszłość?

Witam wszystkich! Mój problem polega na tym, że od bardzo długiego czasu szukam pracy, jednak żadnych efektów nie widać. Na początku musicie wiedzieć, że mieszkam w małej miejscowości w powiecie o największym bezrobociu w Polsce. Mam 22 lata, studiuję zaocznie ekonomię. Od 18. roku życia jestem zarejestrowana w Urzędzie Pracy. Moje dotychczasowe doświadczenie jest bardzo małe, pracowałam przez 4 miesiące jako telemarketerka. Nienawidziłam tego, jestem osoba uczciwą i bardzo bolało mnie że musiałam "wciskać" innym cos nie wartego swej ceny, czego sama nigdy bym nie kupiła. Mało tego, pracowałam w innym mieście, 30 km od mojego miejsca zamieszkania. Musiałam wstawać przed  6 żeby na 9 dojechać (pociągiem i autobusem).  Później przez 6 miesiący byłam na stażu w Urzędzie Skarbowym, który dostałam dzięki koleżance. Podsumowując- nigdy nie zarobiłam powyżej 1000 zł miesięcznie.  Oczywiście szukam pracy, prawie codziennie wysyłam cv, dzwonię, chodzę na rozmowy. Nie chcę niewiadomo jakiej pracy, chcę tylko ciągłości mimnimalnego dochodu. Praca na kasie, w magazynach również satysfakcjonowałby mnie, ale gdy dojdzie co rozmowy okazuje się, że  pracodawca wyklucza mnie z powodu dwóch zajętych weekendów w miesiącu (zjazd w szkole).  Takich przykładów jest mnóstwo. Pracodawcom nie odpowiada np. to, że mieszkam zbyt daleko miejsca pracy (byłabym gotowa podjąc trud doj