studia przez internet - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » STUDIA, SESJA I ŻYCIE STUDENCKIE » studia przez internet

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 59 ]

1

Temat: studia przez internet

Witam kolezanki. Proszę o opinię na temat studiów przez internet. 40% materiału jest realizowana w tradycyjny sposób. Reszta poprzez internet. Co o tym myślicie???:)

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: studia przez internet

Ja studiuję n POU (wyższa szkoła zarządzania w warszawie) i powiem Ci, że są to studia realizowane tylko i wyłącznie przez internet. Jedynie na egzaminy jeżdżę do szkoły. Uważam, że wymagają wiele samozaparcia, ponieważ dużo trzeba uczyć się samemu w domu... wiele rzeczy samemu trzeba zrozumieć i rozgryźć. Gdybym miała możliwość na pewno studiowałabym normalnie. Ale nie mam wyjścia. Jest dużo ciężej, ale jak trzeba to trzeba...

'Każdą sekundę mojego życia nazywam Twoim imieniem, bez Ciebie moja dziecino świat dla mnie nie istnieje.'

3

Witam wszystkie koleżanki , szukam jakichś rzeczywistych informacji o studiach przez internet i kierunkach , jakie są dostępne - poza techniką i informatyką oraz pedagogiką. Przejrzałam trochę różnych stronek,ale tam dominują właśnie te kierunki, Bedę wdzięczna za jakieś podpowiedzi .

4

Ja też studiowałabym normalnie - przecież czasy studiów to jeden z najlepszych okresów w życiu. Kto wie czy kolega z ławki nie będzie ojcem moich dzieci a tak przez internet to nie to samo. Dla mnie to głupota heh przez internet. Niedługo lekarze np ginekolodzy będą nas badać PRZEZ INTERNET

Never, never give up wink

5