Praktyki bezpłatne w biurze czy praca na produkcji.. - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PSYCHOLOGIA KARIERY - MOJA KARIERA ZAWODOWA » Praktyki bezpłatne w biurze czy praca na produkcji..

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 6 ]

Temat: Praktyki bezpłatne w biurze czy praca na produkcji..

Witam, potrzebuję rady ostatnio mam sporo możliwości- dobra passa z nawału tego jestem zmieszana i nie wiem co robić, co powinnam zdecydować.
Studiuję Administrację teraz zaczynam  II rok. Pracuję na produkcji fizycznie by zarobić na studia, na przyszły rok mam trochę odłożone. Zaczynam pracę na 4-bryg. ale znowu dostałam tel. że chcą mnie na praktyki bezpłatne do biura na okres 3 miesięcy.Prowadzenie rozmów, bura, tel,pomoc przy kadrowej"byłabym wizerunkiem " itp.
Nie wiem co wybrać bo pieniądze są potrzebne ale praktyki dałyby mi cenne doświadczenie"chyba",tym bardziej że studiuję administrację.Wiem że to ja mam zdecydować ale może dostałabym jakieś cenne rady osób doświadczonych lub mniej w tym temacie?

Pozdrawiam;)

"Zdolność bystrej obserwacji jest nazywana cynizmem przez tych, którzy jej nie posiadają."
Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Praktyki bezpłatne w biurze czy praca na produkcji..

Ciężko radzić cokolwiek,bo z pracą jest ciężko... Wydaje mi się, że bezpłatne praktyki nie jest aż tak cieżko zdobyć? Ale tylko mi się wydaje. Przede wszystkim zorientuj się,czy firma która chce Cię przyjać na praktyki jest godna poświęcenia pracy ich kosztem. Tyle słyszy się o wyzyskach studentów - praktykantów. Żeby nie okazało się,że nie masz pracy a na praktykach parzysz kawę  i nie nabywasz doświadczeń,

3