czy warto szukać przez internet? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » ZWIĄZEK NA ODLEGŁOŚĆ, MIŁOŚĆ PRZEZ INTERNET » czy warto szukać przez internet?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 30 ]

Temat: czy warto szukać przez internet?

cześć dziewczyny smile

zastanawiam się nad założeniem konto na jakimś portalu randkowym, jestem dość otwartą, sympatyczną dziewczyną, studiuję, często imprezuję, niestety faceci, których poznaję na żywo preferują głównie przelotne znajomości, a ja chciałabym już czegoś poważniejszego smile

myślicie, że internet to dobry pomysł? jakie są wasze przygody z randkowaniem przez internet? polecacie jakiś konkretny portal?
myślałam o badoo, macie jakieś doświadczenia? smile

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: czy warto szukać przez internet?

Ja ostrożnie podchodzę do zawierania znajomości przez internet. Mam dobrą koleżankę, która kiedyś poznała obecnego narzeczonego przez internet i jest z nim bardzo szczęśliwa... Niestety nic Ci polecić nie mogę ale są rankingi stron takich portali więc tam poszukaj...

3

Odp: czy warto szukać przez internet?

No hej Wam hej. smile

Akurat Badoo mam za sobą,ale to przez znajomego tam wlazłam.
Bardzo szybko można tam zawrzeć znajomość,jak tylko wstawisz
fotkę. Ja byłam przez kilka dni,nie podobało mi się. Jest wiele
czatów i Portali , na których możesz poznawać nowych ludzi.
Ale  jak Róża pisze,trzeba bardzo uważać,bo różnie to bywa.
Ja mogę polecić  Tobie jeden czat głosowy,ale tylko na E-maila.
Troszkę wyjaśniajżc o co w tym wszystkim chodzi... Ale również
ostrzegam..,, żeby być ostrożnym. smile

4

Odp: czy warto szukać przez internet?