Jaki sens mają wakacyjne kursy aranżacji wnętrz??? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » STUDIA, SESJA I ŻYCIE STUDENCKIE » Jaki sens mają wakacyjne kursy aranżacji wnętrz???

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 9 ]

1 Ostatnio edytowany przez kasiulka188 (2009-05-23 16:50:46)

Temat: Jaki sens mają wakacyjne kursy aranżacji wnętrz???

Jako że zastanawiam sie nad podjęciem takich kursów w te wakacje chciałaby poznać wasze zdanie na ten temat. Nie mam co prawda doświadczenia w branży ale myślę że takie kursy mogłyby mi pomóż w zdobyciu go. Co o tym myślicie? Czy te kursy wg was mają jakiś sens? Co wg was powinien zawierać taki kurs?
A może lepiej wybrać kurs roczny a nie wakacyjny?

Jeśli znacie jakieś szkoły które takie kursy organizują to bardzo proszę piszcie:)

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Jaki sens mają wakacyjne kursy aranżacji wnętrz???

Mnie się wydaje że taki kurs bez innej szkoły w tym kierunku to można zrobić sobie dla hobby i pasji smile bo raczej po 2 miesiącach nie dostaniesz pracy w biurze zajmującym się architekturą i aranżacją wnętrz bo tam wymagają z specjalnym wykształceniem kierunkowym sad najlepiej wyższym.

Także taki kurs to bardziej dla siebie ...i dla rowinięcia swoich zainteresowań.

3

Odp: Jaki sens mają wakacyjne kursy aranżacji wnętrz???

A jeśli będę chciała zająć się aranżacja wnętrz na nie projektowaniem (różnica polega na tym że projektować trzeba umieć a do aranżacji wnętrz wystarczy mieć dobry smak ponieważ polega to na wstawianiu gotowych elementów w pomieszczenie.) czy myślicie że wtedy miałoby to sens?