co to ma znaczyc? czy jemu wogole zalezalo? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » ROZSTANIE, FLIRT, ZDRADA, ROZWÓD » co to ma znaczyc? czy jemu wogole zalezalo?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 23 ]

Temat: co to ma znaczyc? czy jemu wogole zalezalo?

a więc tak w sumie nie zdarza mi sie pisac na tego typu forac ale lubie jak tos z zewnatrz powie mi prawdę i cce wkoncu przejrzec na wlasne oczy i zrozumiec dlaczego tak jest czy to moja wina czy jego.Tak wiec zaczne od pocztku bylismy ze soba 5 miesięcy- ogólnie on jest chłopakiem bardzo chłodnym nie umiejącym okazać uczuć powiedzial kiedys ze taki juz jest od urodzenia przyzwyczailam sie do tego ze rzadko przytulal i wgl.Bardzo szybko zaczelismy wspołżyć w łóżku było cudownie..Przez 3 miesiące widziałam ze sie w miare stara tzn pisal dzwonil interesowal sie moim zyciem mieszkal sam juz nawet ja w swojej glowie myslalam zeby sie do niego wprowadzic chociaz wiem ze to krotki staz, kochałam go i bardzo go kocham!! przez ostanie 2 miesiace zauwazylam ze zaczal mnie unikac to ja musialam sie prosic zeby do mnie zadzwonil czy zeby napisal esemesa w pracy w szkole nie moglam sie skupic bo sie stresowalam ciagle myslalam ze mnie zlewa..dwie powazne rozmowy z nim przeprowadzilam powiedzial ze gkocha ze mu zalezy ze postara mi sie okazac jak bardzo jestem dla niego warta tylko pozniej bylo znow to samo zamiast spotkania ze mna to silownia mecze koledzy-wyprowadzil sie do matki bo nie dawal rady finansowao cos wspominal o problemach a gdy pytalam to milczal..byl czas ze nie odzywal sie 4 dni wiec ja wkoncu napisalam zeby do mnie zadzwonil a on zadzwonil pogadalismy i stwierdzil ze nie chce mnei zaniedbywac nie ma dla mnie czasu ma problemy na glowie i mysli zeby powazni e wyjechac za granice, ze zasluguje na kogos kto znajdzie dla mnie czas i nie bedzie zaniedbywal.teraz sie zastanawiam czy to moja wina ze sie bardzo narucalam czy jego?? kurcze powiedzcie mi cokolwiek dajcie mi jakies slowa otuchy:((

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: co to ma znaczyc? czy jemu wogole zalezalo?

moze powinnam dac mu troche czasu no ale dla mnie to bylo by bolesne takie nie odzywanie z jego strony mi wystarczy spotkac sie 2 razy w tygodniu ale fajnie bylo by jak by zadzwonil albo napisal co sie z nim dzieje.Powiedzialam mu ze nie musimy sie rozstawac ze pomoge mu rozwiazac ten problem.tylko najlepsze jest to ze on mi o nim nie chce powiedziec.co o tym myslicie>

3

Odp: co to ma znaczyc? czy jemu wogole zalezalo?

Powiem tak , jestem uczulona na tge tamaty..znajdz sobie innego lepszego, chce odpocząc, potrzebuje przemyslec etc..zawsze to oznacza jedno...INNĄ ..tyle w temacie

4

Odp: co to ma znaczyc? czy jemu wogole zalezalo?

dziękuje za szczera odpowiedz:)

5

Odp: co to ma znaczyc? czy jemu wogole zalezalo?
skrzywdzona92 napisał/a:

dziękuje za szczera odpowiedz:)

Sorry za szczerość ,ale tak to wygląda.Nie pisz , nie kontaktuj sie , jak bedzie mu zależało i przemysli sprawe ,sam sie odezwie...

6

Odp: co to ma znaczyc? czy jemu wogole zalezalo?

chociaz ja w glebi duszy mam nadzieje ze moze przemysli rozwiaze problem i wroci:( bedzie bolalo jak nie wyjedzie za granice kiedy mi powiedzil ze gdyby nie ja juz by dawno wyjechal...moze ma glebszy problem ahh

7

Odp: co to ma znaczyc? czy jemu wogole zalezalo?
skrzywdzona92 napisał/a:

chociaz ja w glebi duszy mam nadzieje ze moze przemysli rozwiaze problem i wroci:( bedzie bolalo jak nie wyjedzie za granice kiedy mi powiedzil ze gdyby nie ja juz by dawno wyjechal...moze ma glebszy problem ahh

Taa  najlepsze co Nam Babom wychodzi to ich tłumaczenie...

8

Odp: co to ma znaczyc? czy jemu wogole zalezalo?
hera.1 napisał/a:
skrzywdzona92 napisał/a:

dziękuje za szczera odpowiedz:)

Sorry za szczerość ,ale tak to wygląda.Nie pisz , nie kontaktuj sie , jak bedzie mu zależało i przemysli sprawe ,sam sie odezwie...

wiesz rozstalismy sie przedwczoraj a dzis napisal esemesa jak mi poszedl egzamin w szkole bylam zdziwiona po co do mnie pisze chce mnie jeszcze zranic??? w czasie zwiazku jak mialam egzaminy nawet nie napisal ja mi poszlo

9

Odp: co to ma znaczyc? czy jemu wogole zalezalo?
skrzywdzona92 napisał/a:
hera.1 napisał/a:
skrzywdzona92 napisał/a:

dziękuje za szczera odpowiedz:)

Sorry za szczerość ,ale tak to wygląda.Nie pisz , nie kontaktuj sie , jak bedzie mu zależało i przemysli sprawe ,sam sie odezwie...

wiesz rozstalismy sie przedwczoraj a dzis napisal esemesa jak mi poszedl egzamin w szkole bylam zdziwiona po co do mnie pisze chce mnie jeszcze zranic??? w czasie zwiazku jak mialam egzaminy nawet nie napisal ja mi poszlo

Wiec odpowiedaja sceptycznie , grzecznosciowo , ale pierwsza nie pisz..zobaczysz co bedzie dalej

10

Odp: co to ma znaczyc? czy jemu wogole zalezalo?

masz racje:) dziekuje naprawde nie mam z kim pogadac o mim problemie..bo ciagle siebie obwiniam ze to ja jakas walnieta i go nie rozumiem

11

Odp: co to ma znaczyc? czy jemu wogole zalezalo?
hera.1 napisał/a:
skrzywdzona92 napisał/a:
hera.1 napisał/a:

Sorry za szczerość ,ale tak to wygląda.Nie pisz , nie kontaktuj sie , jak bedzie mu zależało i przemysli sprawe ,sam sie odezwie...

wiesz rozstalismy sie przedwczoraj a dzis napisal esemesa jak mi poszedl egzamin w szkole bylam zdziwiona po co do mnie pisze chce mnie jeszcze zranic??? w czasie zwiazku jak mialam egzaminy nawet nie napisal ja mi poszlo

Wiec odpowiedaja sceptycznie , grzecznosciowo , ale pierwsza nie pisz..zobaczysz co bedzie dalej

odpisac mu jesli napisze?

12

Odp: co to ma znaczyc? czy jemu wogole zalezalo?
skrzywdzona92 napisał/a:
hera.1 napisał/a:
skrzywdzona92 napisał/a:

wiesz rozstalismy sie przedwczoraj a dzis napisal esemesa jak mi poszedl egzamin w szkole bylam zdziwiona po co do mnie pisze chce mnie jeszcze zranic??? w czasie zwiazku jak mialam egzaminy nawet nie napisal ja mi poszlo

Wiec odpowiedaja sceptycznie , grzecznosciowo , ale pierwsza nie pisz..zobaczysz co bedzie dalej

odpisac mu jesli napisze?

odpisz..ale tak jak pisalam sceptycznie i nie zaraz tylko po jakims czasie np za godzine..

13

Odp: co to ma znaczyc? czy jemu wogole zalezalo?
skrzywdzona92 napisał/a:

dwie powazne rozmowy z nim przeprowadzilam powiedzial ze gkocha ze mu zalezy ze postara mi sie okazac jak bardzo jestem dla niego warta tylko pozniej bylo znow to samo zamiast spotkania ze mna to silownia mecze koledzy-wyprowadzil sie do matki bo nie dawal rady finansowao cos wspominal o problemach a gdy pytalam to milczal..byl czas ze nie odzywal sie 4 dni wiec ja wkoncu napisalam zeby do mnie zadzwonil a on zadzwonil pogadalismy i stwierdzil ze nie chce mnei zaniedbywac nie ma dla mnie czasu ma problemy na glowie i mysli zeby powazni e wyjechac za granice, ze zasluguje na kogos kto znajdzie dla mnie czas i nie bedzie zaniedbywal.teraz sie zastanawiam czy to moja wina ze sie bardzo narucalam czy jego?? kurcze powiedzcie mi cokolwiek dajcie mi jakies slowa otuchy:((

Sluchaj...
jak wyglada jego relacja z matka albo Was trojga? nie masz jakis dziwnych podejrzen w tym kierunku?  Nie wiem ile macie lat ale mozliwe ze matka go jeszcze trzyma pod kloszem. Po drugie cos mi sie widzi, ze on jest taka choragiewka na wietrze, tzn. lapie to co mu nagadaja kumple i tym sie steruje.
Hera dobrze Ci radzi, nie graj "pierwszych skrzypiec" i nie odpisuj od razu w euforii uniesienia "bo" on sie odezwal.
Podejrzenie innej partnerki tez bralbym pod uwage... przez towarzystwo i matule. Kolo sie zamyka.

Mogę być w każdym miejscu na świecie, ale fragment mnie zawsze będzie jezdził opustoszałą autostradą zwaną życiem, sprawdzajac w tylnym lusterku, jak rozmywają się na horyzoncie miejsca i ludzie, których poznałem.

14

Odp: co to ma znaczyc? czy jemu wogole zalezalo?
bags napisał/a:
skrzywdzona92 napisał/a:

dwie powazne rozmowy z nim przeprowadzilam powiedzial ze gkocha ze mu zalezy ze postara mi sie okazac jak bardzo jestem dla niego warta tylko pozniej bylo znow to samo zamiast spotkania ze mna to silownia mecze koledzy-wyprowadzil sie do matki bo nie dawal rady finansowao cos wspominal o problemach a gdy pytalam to milczal..byl czas ze nie odzywal sie 4 dni wiec ja wkoncu napisalam zeby do mnie zadzwonil a on zadzwonil pogadalismy i stwierdzil ze nie chce mnei zaniedbywac nie ma dla mnie czasu ma problemy na glowie i mysli zeby powazni e wyjechac za granice, ze zasluguje na kogos kto znajdzie dla mnie czas i nie bedzie zaniedbywal.teraz sie zastanawiam czy to moja wina ze sie bardzo narucalam czy jego?? kurcze powiedzcie mi cokolwiek dajcie mi jakies slowa otuchy:((

Sluchaj...
jak wyglada jego relacja z matka albo Was trojga? nie masz jakis dziwnych podejrzen w tym kierunku?  Nie wiem ile macie lat ale mozliwe ze matka go jeszcze trzyma pod kloszem. Po drugie cos mi sie widzi, ze on jest taka choragiewka na wietrze, tzn. lapie to co mu nagadaja kumple i tym sie steruje.
Hera dobrze Ci radzi, nie graj "pierwszych skrzypiec" i nie odpisuj od razu w euforii uniesienia "bo" on sie odezwal.
Podejrzenie innej partnerki tez bralbym pod uwage... przez towarzystwo i matule. Kolo sie zamyka.

jak wygląda sytuacji miedzy nami trojga ?:) to wiec tak oni sa z innej wiary matka jak sie dowiedziala ze jestem katolikiem to zaczela do niego sapac a on wtedy sie z nia poklucil powiedzial ze nie bedzie mu zycia ukladala cos tam wspomnial ze ma dla niego partnerke ale powiedzial ze mnie kocha i cce byc ze mna...potem sie z nia pogodzil jakos na powaznie porozmawiali to bylo jakos 3 miechy temu ale wiecie co nigdy nie z nia nie zapoznal a gdy sie do niej przeprowadzil ani razu u niego nie bylam:O:O ta wyprowadzka to tez byla tak na szybko-niby ma problem i ciezko mu samemu utrzymac mieszkanie:(( a co masz na mysli mowiac ze jest choragiewka myslisz ze koledzy mu cos na moj temat nagadali o to codzi??

15

Odp: co to ma znaczyc? czy jemu wogole zalezalo?

ja mam lat 21 a on 23

16

Odp: co to ma znaczyc? czy jemu wogole zalezalo?
skrzywdzona92 napisał/a:

jak wygląda sytuacji miedzy nami trojga ?:) to wiec tak oni sa z innej wiary matka jak sie dowiedziala ze jestem katolikiem to zaczela do niego sapac a on wtedy sie z nia poklucil powiedzial ze nie bedzie mu zycia ukladala cos tam wspomnial ze ma dla niego partnerke ale powiedzial ze mnie kocha i cce byc ze mna...potem sie z nia pogodzil jakos na powaznie porozmawiali to bylo jakos 3 miechy temu ale wiecie co nigdy nie z nia nie zapoznal a gdy sie do niej przeprowadzil ani razu u niego nie bylam:O:O ta wyprowadzka to tez byla tak na szybko-niby ma problem i ciezko mu samemu utrzymac mieszkanie:(( a co masz na mysli mowiac ze jest choragiewka myslisz ze koledzy mu cos na moj temat nagadali o to codzi??

Po tym co piszesz to - tak z mojego punktu widzenia i bez urazy - innowierstwo miesza sie z jakas tam czastka toksyka (czytaj wladzy) matki. Zgrzyty i zgoda na ich lini tez cos oznacza.
Koledzy... w tym wieku "przypinam" latke kumpli z wojska czyli "sex, drugs and rock and roll", jesli to "przeslanie" rozumiesz, to dalej juz sobie poradzisz smile

Mogę być w każdym miejscu na świecie, ale fragment mnie zawsze będzie jezdził opustoszałą autostradą zwaną życiem, sprawdzajac w tylnym lusterku, jak rozmywają się na horyzoncie miejsca i ludzie, których poznałem.

17

Odp: co to ma znaczyc? czy jemu wogole zalezalo?

słuchajcie musze do was napisac jeszcze raz w celu porad bo ja sama nie daje rady zeby teg kolesia rozkminic...dzis do mnie zadzwonil oodebralam i zapytal co u mnie slycac i jak minal tydzien a jak zapytalam po co do mnie dzwoni to zapytal a co nie moge
?? a ja ze no moze no a na koniec zyczyl mi milego wieczoru...skoro nie cce byc ze mna to po co dzwoni

18

Odp: co to ma znaczyc? czy jemu wogole zalezalo?

jak sie zachowac w takiej sytuacji?

19

Odp: co to ma znaczyc? czy jemu wogole zalezalo?

Spróbuj się od niego odciąć całkowicie bo to jak rozdrapywanie ran... Po co Ci taka złudna nadzieja i niepewność?

" Sometimes you have to be your own hero..."

20

Odp: co to ma znaczyc? czy jemu wogole zalezalo?

moze szuka drogi do Ciebie na zasadzie podchodow.....albo po prostu nie chce stracic "kontroli"-czyli nadal nie chce z Toba byc ,ale chce wiedziec co z Toba ,ze jakby co czy ma dalej otwarta droge.niektorzy tez maja takie cos ,ze sprawdzaja jak ktos cierpi z powodu ich braku czerpiac z tego jakas chora satysfakcje.wiec jak rozmawiasz to staraj sie jak najmniej o sobie opowiadac,na zasadzie ze wszystko ok ,a bardziej powiedz ,zeby opowiedzial co u niego.chyba ,ze opowiedz cos fajnego dla Ciebie co moglo by go wkurzyc.a i badz opanowana nie daj sie zlapac na jakies kwestie ktore by Cie mogly wyprowadzic z rownowagi bo swoimi emocjami mozesz wiele mu powiedziec.calm down

"Prawdziwa miłość zaczyna się wtedy, gdy niczego w zamian nie oczekujesz." Antoine de Saint-Exupéry

21

Odp: co to ma znaczyc? czy jemu wogole zalezalo?

wlasnie jak odebralam telefon to sie ucieszylam pomyslalam ze moze mysli albo teskni ale potem druga mysl mi przyszla do glowy ze moze chce seksu albo bawi sie uczuciami poprostu kontroluje to nic moze nie znaczyc.....rozmawialismy normalnie mial nawet poczucie humoru nie rozmawialism na temat rozstania wolalam tego nie poruszac zeby nie pomyslal ze ubolewam czy mi zle wypytywal co u mnie i zyczyl milego wieczoru...po tym telefionie uznalam ze to chyba nie ostatni ze moze sie jeszcze odezwac....a moze chce wrocic:(( juz nie wiem co myslec ale dzieki za rady

22

Odp: co to ma znaczyc? czy jemu wogole zalezalo?

i znow sie odezwal juz trzeci raz po rozstaniu.Za pierwszym razem zadzwonil tak jak wczesniej pisalam zapytal co slychac, natomiast za drugim razem zadzwonil pod pretekstem ze to niby ja sie cialam z nim skontaktowac no i zapytal czy mi oddac rzeczy ktore u niego zostawilam:( a za trrzecim razem napisal na face co slychac? jak w pracy? jak w szkole? a jak zapytalam po co pisze to odpowiedzial bo uwazam ze warto nie bylo w tej rozmowie konkretów nic zobowiązującego.Oco mu chodzi? najgorsze jest to ze nie wiem czy dobrze robie ze mu odpisuje.Odpisuje mu służbowo formalnie zeby sobie nie pomyslal ze za nim latam.Na koncu rozmowy dodal ze widze ze ukladasz sobie zycie widzialem cie z innym...no po co to??? moze chce utrzymywac kontakt chce byc kolega...

Posty [ 23 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » ROZSTANIE, FLIRT, ZDRADA, ROZWÓD » co to ma znaczyc? czy jemu wogole zalezalo?

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2018