co mogę rozumieć przez takie męskie zachowanie? panowie - pomóżcie!! - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » ROZSTANIE, FLIRT, ZDRADA, ROZWÓD » co mogę rozumieć przez takie męskie zachowanie? panowie - pomóżcie!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 18 ]

Temat: co mogę rozumieć przez takie męskie zachowanie? panowie - pomóżcie!!

Hej wszystkim!

Od paru tygodni nurtuje mnie pewna myśl i  nie daje spokoju.
Potrzebuję waszej opinii na temat - czy to jest normalne męskie zachowanie?
Pracuję od roku w pewnej firmie. Ponieważ jestem osobą bardzo otwartą i kontaktową to udało mi się zapoczątkować wspólne wychodzenie "na piwo" po pracy. Od czasu do czasu wychodził z nami jeden kolega. Szalenie sympatyczny facet, pomocny, zabawny itd. W pracy często gadaliśmy, a ja jak to ja dużo opowiadałam o sobie - on słuchał. Nie byliśmy przyjaciółmi - ot zwyczajnymi znajomymi z pracy, którzy się razem z czegoś pośmieją. W momencie kiedy miałam pewne problemy "życiowe" on bardzo się przejął. Pisał do mnie sms (nigdy wcześniej tego nie robił) - pytając jak daję sobie radę, oferując pomoc, pocieszając. Byłam w szoku bo nie spodziewałam się po nim takiej reakcji na moje problemy. Kiedy w pracy byłam zła i nie miałam ochoty z nim rozmawiać to szedł do moich koleżanek i pytał ich czy wiedzą czemu jestem smutna.