jak znowu odzyskac sens zycia?? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » STRES, LĘK, NERWICA, DEPRESJA » jak znowu odzyskac sens zycia??

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 5 ]

1 Ostatnio edytowany przez alorka (2011-10-24 18:56:52)

Temat: jak znowu odzyskac sens zycia??

wyjechalismy z kraju za praca,pozniej po 6 latach stracilismy prace,wiele szukalismy,moj chlopak znalazl prace w uk i przeprowadzilismy sie w 1 tydzien,tam zostawilam przyjaciol,znajomych,znajome miejsca.jest nam tu zle ,bo praca bardzo ciezka ,w nocy i niestety nie mamy mozliwosci poznawania nowych ludzi,siedzimy sami w domu,telefon nie dzwoni,nikt nie poka ..nie chcemy juz wracac do irl.tam tez byly zle i ciezkie chwile,a wracajac  w nieznane(bo nikt nam nie zagwarantuje stalej pracy,a tutaj tak,choc jest to ciezkie),nie chcemy tracic kolejnych pieniedzy,bo tak naprawde jestemy zagranica aby oszczedzac i wracac do domu.
czasem mam lepsze dni ,ale wiekszosc jest ta gorsza,nawet kolezanka z pracy ( amam tylko jedna) ktora mnie zna ledwo 9 miesiecy zauwazyla ze ze mna jest gorzej.
ciezko jes tcos madrego wymyslic.najgorsza jest ta samotnosc tutaj,i to ze zeby ktos sie do nas odezwal to najpierw ja musze zadzwonic,napisac.zdaje mi sei ze ludzie maja takie ciekawe zycie ,duzo zajec ze nas po prostu nie potrzebuja.
a tu dalej nie mamy mozliwosci ,kontaktu z ludzmi(nieliczac ekspedientki w sklepie) .chcialabym chodzic na jakies zajecia,sprawdzilam joge,chcialam sie zapisac,ale wszystkie zajecia sa dla normalnych ludzi,ktorzy pracuja w dzien.
najgorszy jest ten brak ruchu,w pracy siedze,w domu siedze,bo gdzie mam isc???moj facet  po pracy jest zmeczony,bo w pracy caly czas chodzi,a ja naodwrot,siedze 10 godz.

od kilku dni glowa mnie boli,tak jakby cisnienie,jade na tabletkach przeciwbulowych.
nie wiem co robic,kazdy nowy dzien jest udreka,jak mam wolne to mi smutno ze nikt nas nie odwiedzi,jak ide do pracy na noc to nerwy mnie nosza.
myslalam o zmianie pracy,ale boje si eryzykowac bo juz tyle prob podjelam,zmienialam prace wielokrotnie,zazwyczaj na lepsza i lepsza,ale od keidy przyjechalam do uk to jest to gorsza i coraz gorsza praca.
nigdzie nie czuje si eu siebie ani w uk ani w poprzednim kraju gdzi eprzebywalam,ale polska jest taka odlegla,nie ma mnie tam juz ponad 7 ;lat. co tu robic.czuje ze depresja mnie lapie.

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: jak znowu odzyskac sens zycia??

No to może już czas na powrót?? nie pieniądze są najważniejsze przecież, a takie życie to nie jest fajne, w polsce bez tych zarobionych pieniedzy też nie bedzie może lepiej ale bedzie rodzina i znajomi starzy. A tak to proponuje spacer, zwiedzanie, i nie wiem co jeszcze mogę zaporponować, ale coś żeby nie siedzieć w czterech ścianach

Najlepiej jest milczeć

3

Odp: jak znowu odzyskac sens zycia??

A nie masz żadnych zainteresowań? książki, robótki ręczne wiem że to śmieszne ale dla mnie takie drobne zainteresowania to fajna odskocznia. Poza tym, masz neta, skype możesz z ludźmi pogadać wirtualnie, z pewnością to nie to samo co real, ale zawsze jakas namiastka.
I faktycznie nie pieniądze są najważniejsze w życiu.

4

Odp: jak znowu odzyskac sens zycia??

wiem ze pieniadze to nie wszystlo! ale gdzies trzeba mieszkac nie???
mam duzo zainteresowan,tylko wierz mi jak siedzisz w domu to ile mozesz sie zajmowac,fotografia,czytaniem ksiazek,cwicze tez w domu.
no widac ze niebardzo znacie sie na psychologii czlowieka.nie chce juz takich prostych,pustych odpowiedzi.dziekuje.

5

Odp: jak znowu odzyskac sens zycia??

witam,,,mam prosbe ,pisze prace licencjacka o depresji,,szukam ciekawego opisu przypadku,,,rozumiem ze depresje wywoluje wiele czynnikow,ale kazde wyjscie z sytuacji jest inne,,,z gory dziekuje

Posty [ 5 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » STRES, LĘK, NERWICA, DEPRESJA » jak znowu odzyskac sens zycia??

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2021