Wynajem długoterminowy samochodu - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PRAWO , ODSZKODOWANIA , FINANSE , UBEZPIECZENIA » Wynajem długoterminowy samochodu

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 14 ]

Temat: Wynajem długoterminowy samochodu

Sama zastanawiam się nad nowym autem. Muszę pożegnać się z moim starym bo niestety ale coraz trudniej się nim jeździ i z powodu licznych napraw jest to coraz bardziej kosztowne wink No i co jest lepsze:
leasing samochodu
a może najem długoterminowy?
Jestem totalnym laikiem w temacie.

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Wynajem długoterminowy samochodu
rokazuna napisał/a:

Sama zastanawiam się nad nowym autem. Muszę pożegnać się z moim starym bo niestety ale coraz trudniej się nim jeździ i z powodu licznych napraw jest to coraz bardziej kosztowne wink No i co jest lepsze:
leasing samochodu

Najlepiej więc było zapytać na Forum Kobiet tongue Poza tym, my to się na reklamodawców nie dajemy nabierać.

3

rokazuna napisał/a:

leasing samochodu

Nie lubię używać rzeczy które nie należą do mnie. Nigdy nie "szłam" w kredyty, pożyczki i takie tam.. Uważam, że nawet jeśli ktoś widzi jakieś plusy najmu czy leasingu, to w efekcie zawsze na tym traci. Nie oszukujmy się; Nikt nie kupi żadnej rzeczy i nie odda jej innej osobie do używania, jeśli nie chce na tym zarobić.

Może na krótko, gdy jakieś życiowe peregrynacje nas do tego zmuszą, ale na dlużej? Nie.

4

Rozumiem, ze nie chcesz kupować używanego?

5

to tak jakby majtki pozyczyc dooobra tam oddasz kiedy bedziesz mogla

6