Witam. Monika Mieszkam i pracuję w Niemczech od 2 lat sama i nie mam rodziny, bo zmarli mi ojciec i matka. I mam problem, bo przyjadę do Polski dopiero we wrześniu busem, bo nie mam prawa jazdy. Ale od 2 miesięcy mam nawrót nerwicy depresyjnej jest paskudnie i czy ktoś zna jakiegoś psychiatrę, który rozumie polski no i możliwe jest spotkanie zdalne... Bo ja pracuję o takich godzinach, że nie mogę nigdzie wyjechać poza sklepem Lidl, ale on jest dłuugo czynny no i mieszkam i pracuję na zadupiu. Autobusy jeżdżą jak dobrze pójdzie co 30 minut. Nie wiem, gdzie to u was napisać. Borę leki, ale jest nawrót po latach i chyba muszę zmienić. Bo teraz jakby w ogóle nie działały
1 2024-07-29 22:00:27 Ostatnio edytowany przez Monmi82 (2024-07-29 22:02:00)
Hej jak sie czujesz po lekach? Jakie masz objawy? Czy czujesz niepokoj jezeli nie wezmiesz lekarstw?
3 2024-07-29 22:13:55 Ostatnio edytowany przez Monmi82 (2024-07-29 22:17:13)
Lelki biorę cały czas . Od pewnego czasu chyba 2-3 miesięcy . Nic to nie zmienia. Mam nawrót lęk napięcie jakbym na drugi dzień miała egzamin, ale nawet gorzej. Zaczęło się od stresujących sytuacji, ale po ich rozwiązaniu lęk niepokój został i wraca co chwila. Budzę się spocona z lękiem z błędnym kołem ni mogę tego zwalczyć. Przez te ponad 2 lata było dobrze. Ja już wcześniej miałam nawroty. A na wrzesień mam wakacje za granicą lot do Portugalii wszystko się sypie
Lelki biorę cały czas . Od pewnego czasu chyba 2-3 miesięcy . Nic to nie zmienia. Mam nawrót lęk napięcie jakbym na drugi dzień miała egzamin, ale nawet gorzej. Zaczęło się od stresujących sytuacji, ale po ich rozwiązaniu lęk niepokój został i wraca co chwila. Budzę się spocona z lękiem z błędnym kołem ni mogę tego zwalczyć. Przez te ponad 2 lata było dobrze. Ja już wcześniej miałam nawroty. A na wrzesień mam wakacje za granicą lot do Portugalii wszystko się sypie