Zaakceptowanie złożonej oferty oraz rezygnacja z niej - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PSYCHOLOGIA KARIERY - MOJA KARIERA ZAWODOWA » Zaakceptowanie złożonej oferty oraz rezygnacja z niej

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 3 ]

1 Ostatnio edytowany przez RhobarIV (2022-09-03 12:04:20)

Temat: Zaakceptowanie złożonej oferty oraz rezygnacja z niej

hej,
jestem programistą i  sam siebie postawiłem ostatnio w kłopotliwej sytuacji. Wspominam o swoim zawodzie ze względu na to że zmiana pracodawcy w tej branży mam wrażenie wygląda nieco  inaczej niż w pozostałych branżach.
Ostatnio dostałem dwie oferty współpracy z dwóch różnych firm w których wynagrodzenie jest o wiele wyższe od mojego obecnego(zdecydowany skok w wysokości wynagrodzenia). Postanowiłem przyjąć jedną z tych ofert.
Mój problem polega na tym  że 2 miesiące wcześniej  podczas rozmowy z Managerem projektu wspomniałem, że chciałbym przepracować dwa lata w obecnej firmie. Na obecnym stanowisku nie czuję się dobrze i nie czuję że się rozwijam.