Czy zmieniać pracę? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 12 ]

Temat: Czy zmieniać pracę?

Hej. Mam dylemat.
W obecnej firmie pracuję od 3 miesięcy, nie jest źle ale zarobki bardzo kiepskie. Nie szukałam póki co nowej pracy ale odezwała się do mnie rekruterka i zaproponowała rozmowę o pracę. W sumie z grzeczności nie odmówiłam. I, okazuje się że chcą mnie przyjąć… Totalnie nie wiem co robić. Zatrudnienie miało by być za miesiąc czyli staż w obecnej pracy wyniósłby 4 miesiące. Boję się negatywnego odbioru takiego obrotu spraw w CV - w swojej pierwszej pracy przepracowałam 5 lat, później trafiłam na półtorej miesiąca do pracy w warunkach których nie szło wytrzymać no i obecnie jestem w nowej.
Raz że boję się o krótki okres pracy a dwa ta praca to korpo. Zarobki mocno większe niż obecne plus benefity. Ale z drugiej strony w korpo nigdy nie pracowałam. Jestem osobą bardzo spokojną, niekonfliktową no i co najgorsze- totalnie nieasertywną. Wszystko można mi wcisnąć. Obecnie zaczynam terapie u psychologa pod tym kątem ale zanim coś ruszy to też trzeba trochę czasu. Nie chcę tez żeby tak było ze przejdę do nowej pracy i nie będę mogła tam wytrzymać ze stresu i znów będę zmieniać, co zaowocuje kolejnymi niekorzystnymi zmianami w CV.
Jestem totalnie w kropce. Boje się tej pracy w korpo ale mocno zależy mi też na poprawie sytuacji finansowej.

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Czy zmieniać pracę?
Ravdarzyca napisał/a:

Hej. Mam dylemat.