Moja dziewczyna ma dość - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » ROZSTANIE, FLIRT, ZDRADA, ROZWÓD » Moja dziewczyna ma dość

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 14 ]

1 Ostatnio edytowany przez IsaBella77 (2021-09-04 22:08:44)

Temat: Moja dziewczyna ma dość

Cześć.
Szukając odpowiedzi na mój problem znalazłem ten portal i jestem tu nowy i oczekuje od was odpowiedzi sad

Otóż jestem z moją dziewczyną prawie 2 lata. Jestem prawie studentem a ona chodzi jeszcze do liceum.
Na początku było super. Ona była szczęśliwa ze mną i żyło jej się ze mną dobrze. Ale od pewnego czasu mój związek się sypie. Ona mi mówi że już ma dosyć tego wszystkiego.
Otóż powodem że moja dziewczyna ma dosyć jest moje zachowanie. Chodzi o to że ja jestem strasznie zazdrosny o swoją dziewczynę i ciągle miałem pretensje ze np. Nie pokazuje mi telefonu to ja uważałem że z jakimś obcym typem pisze albo że gdzieś wychodzi i snapa wysyła to uważam że idzie z kimś się spotykać. I ta moja zazdrość była ciągle.
Następnym powodem jest to że podczas rozmów ja staram się być czasami śmieszny lub chce rozluźnić atmosferę to powiem jakiś głupi żart albo coś niestosownego w jej stronę co nie powinienem tak mówić. I ona uważa że ja nie mam do niej żadnego szacunku nie mam i że przez myśl jej nie przeszło że ja takie coś mogłem powiedzieć i ona poczuła się tak jak bym ją zmieszał z błotem. Ja nawet nie wiem co takiego powiedziałem że tak ja uraziłem. Pytałem się ale ona nie chce mi wypominać tego i też nie zbytnio nie pamięta a jak się zapytałem dlaczego mi nie powiedziałaś to odpowiedziała mi że już jej godność by nie pozwalała.
Uważa że jej granice już przekroczyłem.