Problem ginekologiczny - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » ANTYKONCEPCJA HORMONALNA ORAZ NATURALNA » Problem ginekologiczny

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 2 ]

Temat: Problem ginekologiczny

Mam wyjątkowo pechowy cykl i potrzebuje pilnej rady. 10 dnia cyklu, zaraz po okresie współżyłam z partnerem, lecz prezerwatywa lekko się zsunęła więc na wszelki wypadek postanowiłam zażyć ellaone. Wzięłam tabletkę w dzień owulacji (wiem że był to ten moment bo występowało typowe dla mnie plamienie owulacyjne). Dwa tygodnie po tym incydencie, 27 dnia cyklu uprawialiśmy seks i prezerwatywa nam pękła. Normalnie są to dni niepłodne ale wiem że ellaone opóźnia owulacje lub ją hamuje. Co robić czy powinnam zażywać ponownie ellaone?
Chce zaznaczyć że cykl mam 28 dniowy z reguły bardzo regularny a takie sytuacje z kondomami zdarzyły nam się pierwszy raz w naszym rocznym stażu

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Problem ginekologiczny

Jeżeli masz cykle 28 dniowe, 27dc uprawiałaś seks i zdarzył się taki incydent, to ja raczej bym poczekała. Są raczej małe szanse na bobo. Ellaone robi swoje, ale pamiętaj że nie są to ,,cukierki" i nie powinno się ich nadużywać zwłaszcza w takim krótkim odstępie czasu. Jeżeli masz wątpliwości spróbuj się skonsultować telefonicznie ze swoim ginekologiem. Będzie dobrze smile

Bo przecież nie musi kochać cię cały świat, czasem wystarczy tylko jedna osoba... smile

Posty [ 2 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » ANTYKONCEPCJA HORMONALNA ORAZ NATURALNA » Problem ginekologiczny

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2018