wzrost libido przy syndi 35? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » ANTYKONCEPCJA HORMONALNA ORAZ NATURALNA » wzrost libido przy syndi 35?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 2 ]

Temat: wzrost libido przy syndi 35?

ginekolog przepisał mi tabletki syndi 35 bo mam problemy z cerą. Odkąd pamiętam, moje libido było zawsze dość wysokie. Gdy zaczęłam brać te tabletki, jakoś w połowie pierwszego opakowania poczułam że jakby nagle spadło mi libido, i zainteresowanie seksem. Trwało to może z tydzień czy dwa i przy drugim opakowaniu z powrotem skoczyło. Teraz zaczęłam trzecie opakowanie, i od jakichś 2 tygodni ciągle chodzę podniecona, ciągle myślę o seksie, czasami ledwo otworze oczy. Jestem sama i nie mam z kim się rozładować, więc pozostała mi masturbacja. Od dwóch tygodni masturbuję się codziennie, czasami nawet 2 razy dziennie. tylko to nie to samo... sama się nie zaspokoję, tak porządnie. Czasami mam ochotę założyć sobie konto na odpowiednim portalu i umówić z kimś tylko na seks

Zobacz podobne tematy :

2 Ostatnio edytowany przez IsaBella77 (2019-08-19 14:04:31)

Odp: wzrost libido przy syndi 35?

No to niestety częsty problem przy tabletkach, ja również tak miałam i nic nie dało się z tym zrobić bo musiałam przejść przez kurację hormonalną, teraz zabezpieczam się niehormonalnie ale również skutecznie, przed każdym stosunkiem zakładam sobie diafragmę spam łącznie z żelem plemnikobójczym.

Posty [ 2 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » ANTYKONCEPCJA HORMONALNA ORAZ NATURALNA » wzrost libido przy syndi 35?

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2018