Mieszkanie w jednym pokoju z rodzicami - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PSYCHOLOGIA » Mieszkanie w jednym pokoju z rodzicami

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 4 ]

Temat: Mieszkanie w jednym pokoju z rodzicami

Witam
Mam 22 lata i mieszkam z rodzicami w jednym małym pokoju, dodam, że mój ojciec stosował przemoc odkąd pamiętam(w wieku 16 lat zostałam przez niego pobita, od tamtej pory przestał nas bić jednak agresja słowna jest dalej). Matka nic z tym nie robiła, wiecznie przestraszona i obojętna. Przez tyle lat widziałam w niej bezsilność mimo tego, że starała się mnie dobrze wychować. Jestem dzienną studentką 2 roku, bardzo pragnę skończyć te studia na licencjacie żeby móc się stąd wydostać. Nigdy nikogo nie zapraszałam do domu, ojciec zawsze zle reagował jak ktoś przychodził. Cierpi on również na pedantyzm i nerwice, nie można z nim w ogole porozmawiać. W weekendy ciągle pije i robi awantury. Mam chłopaka od 2 lat, był u mnie może z 4 razy...bardzo mi przykro i jemu pewnie tez...on mnie ciągle zaprasza. Stypendium socjalnego nie mam bo dochód na 1 os w rodzinie przekracza, na stypendium rektora brakowało mi 2 pkt, wiec słabo. Od rodziców nie dostaje zbyt duzo pieniedzy(od ojca ledwie 200zł na miesiac), chodze do dodatkowej pracy 2 razy w tygodniu, jednak to za mało by móc pójść na stancje...
Myślicie, że jest jakiś sposób żebym na 3 roku poradziła sobie finansowo i rok zamieszkała na stancji.
Mam w planach po studiach od razu pójść do stałej pracy i całkowicie wydostać się z domu od rodziców, jednak martwi mnie ten ostatni 3 rok...tak bardzo chciałabym pójść na stancje, jednak boje sie ze finansowo nie dam rady sie utrzymać...