Co to oznacza? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 6 ]

Temat: Co to oznacza?

Witam
Przepraszam troszkę za głupie pytanie,  ale mnie to trochę trapi,  a może i nawet martwi. 
Mianowicie,  jestem przyszłym studentem uczelni i byłem dzisiaj tam donieść papiery.  Gdy usiadłem na ławce podeszła do mnie pewna dziewczyna,  bo szukała jakiejś sali. Ja próbowałem pomóc i wstałem nawet.  Spytała się jeszcze jakiejś pani przechodzącej obok.  Ja jej tam oczywiście ze spokojem mówiłem że tam jestem pierwszy raz i w ogóle.  I staliśmy naprzeciwko siebie ja czekalem na kolegę który przyszedł i ona go spytała czy wie gdzie jest ta sala.  On od razu jakby nic podał jej rękę i zapoznał się.  Ja też podałem jej rękę zapoznałem.  I tu jest pewien haczyk. Do mojego kolego mówiła szybko.  Natomiast jak ze mną się wymienila imieniem mówiła to troszkę wolniej.  Nie wiem odniosłem takie wrażenie jakby to robiła trochę na siłę jakbym to ja na jej wymuszal.  Myślicie co za głupoty tu pisze? Mam swoje powody. Piszę to dlatego że zależy mi na poznawaniu dziewczyn.  Uczyłem się w technikum. I praktycznie nie poznałem żadnej koleżanki przez 4 lata.  Właściwie to mam mało koleżanek.  Znam mało dziewczyn.  Czy nawet nie mogę mieć koleżanki?  Cóż mogę powiedzieć o sobie.  Odnośnie mojej urody.  Nie mam wysokiej samooceny.  Nie mnie to oceniać.  Chociaż  moja siostra sama powiedziała mi kiedyś żeby się za mną obejrzała. Jestem wysokim chłopakiem mierze 196 cm wzrostu.   Budowę mam taką niczego sobie ani nie za gruby ani za za szczupły. Cóż może mam jakieś urojenia.  Nie wiem,  pomóżcie mi.
Pozdrawiam

Zobacz podobne tematy :
Odp: Co to oznacza?