Uciążliwi współlokatorzy - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » STUDIA, SESJA I ŻYCIE STUDENCKIE » Uciążliwi współlokatorzy

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 4 ]

1

Temat: Uciążliwi współlokatorzy

Witajcie. Jestem studentką drugiego roku, wynajmuję pokój jednoosobowy w mieszkaniu studenckim. Oprócz mnie mieszkają jeszcze dwie dziewczyny i chłopak. Początki były super, ale wszystko zmieniło się gdy wprowadziła się K. Z pozoru milutka, sympatyczna, ale gdy się ją bliżej pozna i zobaczy jak ona mieszka... zdanie o niej można bardzo szybko zmienić. Jest niesamowitą bałaganiarą, nie myje po sobie naczyń i garnków, gdy gotuje to nawet nie wytrze po sobie blatu. W łazience jest pełno jej włosów...
Zresztą reszta współlokatorów to też syfiarze... Widać to trochę tak jakby robili syf bo ona robi.
Kłuje mnie to w oczy, ja wiem że może przesadzam, wiem że na studiach mieszka się z różnymi dziwnymi i kłopotliwymi ludźmi. Ale zostałam wychowana w domu w którym zawsze było czysto i nawyk sprzątania mam "we krwi". W dodatku ona chyba odwróciła resztę lokatorów przeciwko mnie - żyją sobie w takiej "trójcy". Gadają razem wieczorami w kuchni, śmieją się, no widać że się dobrze bawią w swoim towarzystwie. Jednak kiedy do nich przyjdę, dosłownie w ciągu kilku minut wszyscy się rozchodzą.