Napisać czy nie? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » PIERWSZA MIŁOŚĆ I RANDKI » Napisać czy nie?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 6 ]

Temat: Napisać czy nie?

Hej dziewczyny :)
Poznałam ostatnio chłopaka który straaaasznie wpadł mi w oko, nie pamiętam kiedy ostatnio ktoś mi się tak podobał :) To kolega przyjaciółki, która nas przedstawiła, widzieliśmy się dwa razy na eventach gdzie było pełno ludzi i nie było za bardzo okazji żeby pogadać, z 10 zdań moze wymieniliśmy.

Tydzień temu się zebralam żeby do niego napisać na fb, napisałam i po krótkiej rozmowie zaproponowałam spotkanie i zaraz po tym coś mi wyskoczylo i musiałam się pożegnać. On mi odpisał ze to super pomysł, że jeszcze o tym pogadamy i ten temat nie może umrzeć.
No i w sumie liczylam ze on się odezwie i zacznie następna rozmowę ale nic takiego się nie stało przez ten tydzień. I tu pytanie - zastanawiam się czy mogę napisać drugi raz? Z jednej strony to mi się wydaje bez sensu ho gdyby był zainteresowany to już by się odezwał, a z drugiej jednak gdzieś się ludze ze może się boi albo coś...? Doradzcie mi proszę

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Napisać czy nie?
oliska200 napisał/a:

  zaproponowałam spotkanie i zaraz po tym coś mi wyskoczylo i musiałam się pożegnać. (...) No i w sumie liczylam ze on się odezwie i zacznie następna rozmowę ale nic takiego się nie stało przez ten tydzień.

Ach te baby :D A jakby Ci tak jakas chlopina zaproponowala to samo, to Ty bys wyskoczyla z kolejna wiadomoscia, czy raczej oczekiwala, ze to on ja dokonczy, skoro wczesniej cos mu wyskoczylo i musial sie pozegnac, hę?

Strasznie dlugo czekalas, a mialas taki fajny pretekst, zeby odezwac sie do niego zaraz znowu i na nowo podjac temat.

3

Odp: Napisać czy nie?
Cougarzyca napisał/a:
oliska200 napisał/a:

  zaproponowałam spotkanie i zaraz po tym coś mi wyskoczylo i musiałam się pożegnać. (...) No i w sumie liczylam ze on się odezwie i zacznie następna rozmowę ale nic takiego się nie stało przez ten tydzień.

Ach te baby :D A jakby Ci tak jakas chlopina zaproponowala to samo, to Ty bys wyskoczyla z kolejna wiadomoscia, czy raczej oczekiwala, ze to on ja dokonczy, skoro wczesniej cos mu wyskoczylo i musial sie pozegnac, hę?

Strasznie dlugo czekalas, a mialas taki fajny pretekst, zeby odezwac sie do niego zaraz znowu i na nowo podjac temat.

Z drugiej strony jak facet dostał od niej jasną wiadomość, że chce się z nim spotkać, to mógłby jednak przejąć inicjatywę, jeśli też jest zainteresowany. Chyba, że to jakiś strachliwy typ człowieka :)

Miłej soboty.

4

Odp: Napisać czy nie?
Andrysek napisał/a:

Z drugiej strony jak facet dostał od niej jasną wiadomość, że chce się z nim spotkać, to mógłby jednak przejąć inicjatywę, jeśli też jest zainteresowany. Chyba, że to jakiś strachliwy typ człowieka :)

Gdybym to ja dostala taka wiadomosc od mezczyzny, to czekalabym na dalsze szczegoly od niego, tym bardziej ze musial nagle przerwac nasza rozmowe. Dodam, ze do strachliwych nie naleze. :)

5

Odp: Napisać czy nie?
Cougarzyca napisał/a:
Andrysek napisał/a:

Z drugiej strony jak facet dostał od niej jasną wiadomość, że chce się z nim spotkać, to mógłby jednak przejąć inicjatywę, jeśli też jest zainteresowany. Chyba, że to jakiś strachliwy typ człowieka :)

Gdybym to ja dostala taka wiadomosc od mezczyzny, to czekalabym na dalsze szczegoly od niego, tym bardziej ze musial nagle przerwac nasza rozmowe. Dodam, ze do strachliwych nie naleze. :)

Tak, masz rację, ale jednak piszesz to z perspektywy kobiety zapraszanej przez pana. Po odwróceniu ról brzmi to jakoś dziwnie - skoro kobieta wyraziła chęć spotkania to naturalnym zachowaniem ze strony faceta (o ile jest również zainteresowany) wydaje się chęć ustalenia jakichś konkretów. A co do pytania autorki wątku - daj mu jeszcze trochę czasu, może miał dużo na głowie. Potem napisz kolejny raz. Przecież nie masz nic do stracenia :)

6 Ostatnio edytowany przez Cougarzyca (2017-03-25 19:29:31)

Odp: Napisać czy nie?
Andrysek napisał/a:

Tak, masz rację, ale jednak piszesz to z perspektywy kobiety zapraszanej przez pana. Po odwróceniu ról brzmi to jakoś dziwnie - skoro kobieta wyraziła chęć spotkania to naturalnym zachowaniem ze strony faceta (o ile jest również zainteresowany) wydaje się chęć ustalenia jakichś konkretów.

O masz. My niby takie wyzwolone ale jak przyjdzie co do czego, to raptem robimy sie staroswieckie jak nasze babcie...
Na tym etapie inicjatywa nalezy do osoby, ktora jako pierwsza ja wykazala. Czy to kobieta, czy mezczyzna.

Andrysek napisał/a:

A co do pytania autorki wątku - daj mu jeszcze trochę czasu, może miał dużo na głowie. Potem napisz kolejny raz. Przecież nie masz nic do stracenia :)

Hmmm, ja juz sie zastanawiam jak autorka zacznie kolejna wiadomosc po 2 tygodniach milczenia. Przydalby sie jakis powod, ino jaki...?

Posty [ 6 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » PIERWSZA MIŁOŚĆ I RANDKI » Napisać czy nie?

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2018