Jakiś szybki studencki posiłek? Pomysły poproszę :) - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » STUDIA, SESJA I ŻYCIE STUDENCKIE » Jakiś szybki studencki posiłek? Pomysły poproszę :)

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 7 ]

Temat: Jakiś szybki studencki posiłek? Pomysły poproszę :)

Hej! No właśnie, jak w temacie. Zgarnęłabym jakieś nowe przepisy smile Pracuję, studiuję teraz zaocznie, mam mało czasu na gotowanie, więc siłą rzeczy chciałabym zrobić coś, czego przygotowanie nie trwa długo, co mogę wziąć z sobą w pojemniku do pracy czy na uczelnię. Liczę na ciekawe pomysły, pewnie są tu jakieś kreatywne studentki? smile

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Jakiś szybki studencki posiłek? Pomysły poproszę :)

Polecam różnego rodzaju sałatki, coś z piersią kurczaka czy coś, no tu jets ogromna dowolność i robi sie je szybko smile albo spaghetti pełnoziarniste ze szpinakiem smile to moje najczestsze danie  smile pytanie co Ty lubisz? smile

3

A zamrazarkę posiadamy?

4

Wszelkie potrawy z makaronu i ryżu... szybkie i łatwo się ogrzewa. Ja wrzucam to, co akurat mam w domu i robię szybki sos, biały lub czerwony.

5

Lubię makaron z sosem serowym i kurczakiem, sałatki majonezowe (z ryżem albo makaronem)... albo kanapki, po prostu. big_smile

[tu był nieregulaminowy link - usunięte przez moderację]

6

Może to i szybkie ale niestety mało zdrowe.

7