3 trymestr ciąży a zamknięcie miejsca pracy. - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PRAWO , ODSZKODOWANIA , FINANSE , UBEZPIECZENIA » 3 trymestr ciąży a zamknięcie miejsca pracy.

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 9 ]

Temat: 3 trymestr ciąży a zamknięcie miejsca pracy.

Witam

Jestem zatrudniona w sklepie handlowym typu "Żabka". Pracuję tam od prawie 2 lat.Obecnie jestem na zwolnieniu lekarskim. Umowę mam do końca grudnia 2016 roku na 1/4 etatu. Termin porodu na 21 stycznia. Niedawno dowiedziałam się, że firma w której pracuję zamyka się.
Czy któraś z Was orientuje się co się stanie z moim ubezpieczeniem? Czy przechodzę automatycznie na ZUS czy musi mnie ubezpieczyć mąż? I co z macierzyńskim?
Martwię się, że tuż przed porodem zostanę bez ubezpieczenia.

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: 3 trymestr ciąży a zamknięcie miejsca pracy.

Każda ciężarna kobieta ma prawo do darmowej opieki lekarskiej.

3

No ok ale mnie nie o to chodzi.
Czy muszę się zgłosić do ZUSu? czy to wszystko dzieje się z automatycznie? Czy przez to, że ostatni miesiąc ciąży nie będę zatrudniona stracę macierzyński??

4 Ostatnio edytowany przez chomik9911 (2016-11-12 16:38:04)

Nie przedłużyli Ci umowy do dnia porodu?? jak to możliwe??

Jeśli nie to wydaje mi się, że stracisz prawo ubezpieczenia z pracy, aczkolwiek tak jak Cyngli mówi - ciężarna w Polsce jest objęta darmową opieką tylko trzeba to wszystkim uświadamiać.