Cześć!
Jestem 22 latkiem, którego życie postawiło w okolicznościach w których sam zbytnio nie potrafię się odnaleźć. Ze względu na swój młody wiek i to, że nie czuję się na siłach, aby dokonać dojrzały i bezemocjonalny wybór. Wątek ten będzie dotyczył sfer, które są najbliżej każdego człowieka, ale nie będzie to tylko o związkach bezpośrednio.
Po części poszczęściło mi się w życiu, poszczęściło pod względem materialnym, na tyle, że rodzice chcą przyczynić się do naprawdę sporego wkładu własnego dla mojego nowego mieszkania w innym mieście, wieloletnie oszczędności, które chcą oddać mi bym miał łatwiejszy start. Bardzo to doceniam i ogromnie się z tego ciesze, wiadomo, będę musiał wziąć też sporą część tego mieszkania na kredyt, ale nie tak wielką jak musi brać wiele par 25-30 lat. Studiuję też dobry kierunek, który sprawia mi przyjemność, pracuję w dobrze płatnym zawodzie, który mnie jara. Do tej pory wszystko kształtuje się jakbym miał dość dobre predyspozycje do fajnego życia, ale powiem Wam - mało kto wie jaka prawda jest od środka. Mimo, że rodzice są troskliwi (mama, tata to trochę przeciwieństwo) według mnie mają wiele zachowań, które nie są zbyt zdrowe dla mojej psychiki. M.in. matka jest nadopiekuńcza, lubi być apodektyczna i by było po jej, natomiast ojciec jest okropnym cholerykiem, niestety w ciągu 22 lat mojego życia nie pamiętam dnia w którym byłby dzień gdzie potrafiłby się powstrzymać od przeklinania. Mój ojciec też jest dość stary, powyżej 60 lat i nikogo by nie dziwiło, że nic w domu nie robi, ale niestety ja miałem taki obraz przez całe życie. Moja matka wyręczała ojca robiła wszystko za niego, znosiła nawet wyzwiska i krzyczenie. Tata lubi też sobie wypić, może nie jak typowy alkoholik, bo chodzi do pracy, ale dalej jak typowy student, czyli jak jest weekend to wypije tyle alkoholu, że go zetnie. W domu mimo tego, że pieniędzy nie brakuje to niestety atmosfera jest dalece rodzinna. Brakuje trochę miłości, mój ojciec nigdy nie spytał matki "jak się