Cześć wszystkim,
nie wiem co z moim życiem jest nie tak. Mam 26 lat, nie mam chłopaka, gmatwam się w jakiś dziwnych związkach, relacjach z kolegami. Nadal studiuję kierunek dość trudny, zabierający mi dość dużo czasu. Nie mam stałej pracy, a chciałabym mieć pracę w zawodzie- wcześniej miałam praktyki , ale jest trudno nawet na nich zarobić- często bez kasy.
Dlatego od roku robię coś innego, nie w zawodzie, ale moje umiejętności i możliwości się tam liczą. Trochę te dwa światy są podobne.
Mam wrażenie, że mam idiotyczne życie, że nawet mając 26 lat nie pracuję na pełen etat, pół etatu. Że imam się różnych zadań, że mając świadomość upływającego czasu staram się brać co popadnie w zawodzie, a to jest bardzo złe podejście bo czasem ludzie z branży mnie wykorzystują- bez umowy, nie wypłacają tyle ile powinni.
Ostatnio się ucieszyłam, bo zostałam wprowadzona do pewnej firmy do której kiedyś cv wysyłałam CV. Pracowałam 3 tygodnie, przy pewnym projekcie- myslalam, ze wezma mnie na dluzej- ale okazało się, że chcieli mnie tylko przy projekcie. Poza tym mała firma, powiedziała, ze zrobi mi szkolenie, bedzie sie odzywać jak beda wieksze zlecenia. Nie wiem czy dorbze mysle, nie wiem czy powinnam sie strasznie tym przejmować. czuje sie strasznie zacofana jesli chodzi o biznes.
Poza tym to moje hobby , powiazane ze studiami, czasem na nim zarabiam, czasem nie.
Pieniadze mam od rodziców, czasem wlasnie z tych zlecen. Studia mi wadzą, nie moge nawet isc do pracy poza zawód bo zawsze wiekszość uważa ze nie mam czasu - bo studia. Poza tym tez mam warunki- nie pracuje na wlasnym, prywatnym sprzecie, nie przynosze pracy do domu, nie pracuje na moim oprogramowaniu w pracy. Kiedy od razu stawiam te warunki czasem mam wrazenie, ze ludzie mnie wysmiewają. Że uwazaja, ze za duzo wymagam, ze powinnam sie cieszyc ze dostałam prace. Ze tak jest ze kazdy przynosi wlasny sprzet do pracy i na nim pracuje...
A tak nie powinno byc.