W listopadzie skończyłam staż. Od tego czasu nie mogę znależc pracy. Niby jestem młoda, mam 21 lat, ale do niczego się nie nadaję. Nie mam żadnych kwalifikacji, skończyłam liceum ogólnokształcące, studiuję zaocznie i siedzę w domu. Dorywczo pilnuję dzieci, ale to tak od wielkiego dzwonu. Niby nie musze martwic się o opłacanie studiów, bo mam stypendium, ale co z tego, jak wiecznie siedzę w domu? Wiem, że takie podejścienie jest dobre, ale ja tak na prawdę chyba nie chce znależc pracy... Tzn., chce bardzo, codziennie czytam ogłoszenia, wysyłąm CV itd., ale to na nic, bo potencjalni pracodawcy się nie odzywają. Teraz tylko czytam ogłoszenia i stwierdzam, że do niczego się nie nadaję. Nawet na kelnerkę, bo chyba nie umiem podawac piwa, bałabym się, że wyleję, że ktoś pomyśli, że nie jestem ambitna i dlatego jestem "tylko" kelnerką. Czy myślałyście kiedyś o sobie podobnie? Co robiłyście w takich sytuacjach? Z góry dziękuję za jakiekolwiek rady.
Pozdrawiam serdecznie!
Takie myślenie, że do niczego się nie nadajesz nic nie daje. Nadajesz się i bardzo dobrze, że szukasz pracy. Wiesz wielu studentów podejmuje się takich prac jak pilnowanie dzieci, kelner i inne podobne, dlatego żeby zarobić. Bo tak naprawdę studentom trudno znaleźć coś ambitnego nie mając odpowiednich kwalifikacji. Najważniejsze jest to, żeby nie czekać aż przeleci te kilka lat studiów tylko coś w tym czasie robić.
najbradziej zgubne dla Ciebie w tej chwili jest właśnie myślenie ' do niczego się nie nadaje, nic nie potrafię'
to tylko pogarsza sytuację.
nie mysl sobie 'dlaczego jestem tylko kelnerką'
przecież teraz studiujesz, ciężko Ci jest więc znaleść pracę marzeń, będziesz ją miała zapewne po studiach
a poza tym idź w myśl przysłowia 'żadna praca nie hańbi'