zabawowy facet - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 9 ]

1 Ostatnio edytowany przez luna999 (2016-04-07 19:13:53)

Temat: zabawowy facet

Witajcie, jestem studentką z 1. roku. Od razu zaznaczę, że chciałabym by na ten temat wypowiedziały się młode netkobiety. Jak można zatrzymać faceta, który stara się być popularny, stawia wszystkim koleżankom drinki, ma zamożnych rodziców etc? Taki zabawowy, lubiący imprezy, atrakcyjny. Czy ta "wybranka" musi mieć fajne ciuchy, urodę i temperament? Wiadomo, że osoba charyzmatyczna, otwarta, wygadana ma większe szanse na zwrócenie uwagi niż przeciętna.

Mi osobiście wydaje się, że ci "popularni" panowie po prostu popisują się, bawią.

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: zabawowy facet

Młode,to znaczy do jakiego wieku?
Widełki jakieś,ten teges?

Bo nie wiem,czy mam już pióro szukać? tongue

3

Ok źle to określiłam smile przepraszam. Dziewczyny które znają się dobrze na tym typie faceta.

4

To co napisałaś wystarczy, żeby mu przez jakiś czas potowarzyszyć, bo zatrzymać to się takiego nie da.

5 Ostatnio edytowany przez Realista (2016-04-08 06:21:06)

Wydaje mi się, że tacy w większości chcą się bawić i nie wiele wiedzą o życiu tacy niedojrzali chłopacy wink Po co Ci ktoś taki? Dla kasy chcesz czy co?

6 Ostatnio edytowany przez Pirat (2016-04-08 07:41:53)

Chyba trolujemy chłopaki smile

Wiesz luna, jeżeli chłopak gra to w zasadzie gdzies tam wystarczy jakiś ustronny kąt, niniówa i nie sciskaj kolan to on nie zmarszczy freda i będzie OK.