Jest tu ktoś, kto uczył się w szkole policealnej na tym kierunku?
Polecacie którąś szkołę albo odradzacie?
Moje znajome chodziły do żaka i cosinusa i obydwie okazały się klapą.
Dobre rozwiązanie w przypadku gdy nie stać cie na studia a musisz pracować. Zawsze lepiej mieć chociażby studium niż nie mieć nic. Szkoła kończy się egzaminem i trzeba go zdać, w przeciwnym razie papiery ukończenia szkoły są nic niewarte bo nie uzyskujesz kwalifikacji zawodowych.
Czemu te szkoły okazały się klapą?
Cosinus klapą? W jakim mieście?
Hej!
a patrzyłaś w szkole Delta Edukacja we Wrocławiu? Moja koleżanka chodzi tu na rachunkowość i jest zadowolona, a ja jestem na techniku usług kosmetycznych i też sobie bardzo chwalę.
Zajrzyj do ich oferty, albo przejdź się do sekretariatu. Są tam bardzo miłe Panie to na pewno Ci coś doradzą. i szkoła jest całkowicie bezpłatna, a to też ważne, bo ja jak szukałam dla siebie szkoły to były jakieś kary za niechodzenie, rezygnację itd. a tu nie ma czegoś takiego, więc w razie czego nie ma się co stresować
Ja jestem absolwentką szkoły Omega właśnie rachunkowości, ogólne wrażenia z cyklu nauczania ok
Jeśli troszkę przyłożysz się do nauki i będziesz systematycznie chodziła na zajęcia na pewno zdasz bez problemu.
Atmosfera bardzo fajna. Szczerze polecam
Ja chodziłam na technik rachunkowości do centrum edukacji nova. Niestety po roku ze względu na pracę musiałam zrezygnować, ale szkołę i tak polecam bardzo bardzo bardzo:) Sporo nauki, ale nauczyciele potrafią wszystko wytłumaczyć i była na prawdę fajna atmosfera w grupie:)
Nie napisałaś,z jakiego miasta jesteś, więc odpowiem o Warszawie