Jestem chudy przez zupy? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 9 ]

1

Temat: Jestem chudy przez zupy?

Zdecydowałem założyć temat bo chcę się upewnić czy słusznie rozumuję pewną sprawę.

Jestem studentem, po skończeniu technikum poszedłem na studia dzienne. Chciałem iść na zaoczne żeby zarabiać pieniądze na różne wydatki, ale mama nie wyraziła zgody, jej zdaniem niczego bym nie znalazł, a zajęcia odbiegałyby od idealnych.

Wszystko pięknie tylko że mając 20 lat jem ciągle zupy. Jedynie w weekendy mama przygotowuje 2 danie. Od pon do pt na okrągło spożywamy zupę pomidorową, ogórkową albo krupnik. Jestem niewysoki i mimo że od kilku miesięcy solidnie wykonuję ćwiczenia rozbudowujące mięśnie, to jestem bardzo chudy. Przy wzroście 168 ważę 55 kg.

Nie zarabiam więc nie mogę nigdzie iść na obiad, a nawet kiedy uda się mi uzbierać i gdzieś pójść to i tak się małymi porcjami nie najadam, mimo że są one rzekomo duże.

Mama uważa że nie jestem chudy przez to, iż jemy jedynie zupy tylko po prostu mam taką budowę ciała. Zaproponowała abym robił więcej kanapek, lecz nie przynosi to żadnego efektu.

Pytanie do Was czy codzienne poza weekendem obiady - zupy, przyczyniają się do chuderlawej masy ciała?

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Jestem chudy przez zupy?

Zupy wcale nie są takie chude, szczególnie te na solidnej mięsnej wkładce i zasmażce. Podejrzewam, że po prostu jesteś ektomorfikiem.

3

Wylicz sobie zapotrzebowanie, i to ile jesz. Ja przy wadzę 65~ kg wydawałem jakies 13-18zł dziennie na dietę, 5 posiłków, nadwyżka kaloryczna 500kcal. Bez diety nie przytyjesz.

4