Prosze o rade :) - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » MOJA NIESAMOWITA HISTORIA » Prosze o rade :)

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 11 ]

Temat: Prosze o rade :)

Witam Mam 29 lat i chciałabym opowiedzieć moją historie
Jestem studentką pielęgniarstwa 3 rok ,w lutym jak byłam na praktykach poznałam DOKTORA,jest to pan którego pamiętam jak byłam na praktykach na 1 roku ,zapamiętałam go ponieważ zawsze jak mnie widział patrzył sie na mnie .Aż w tym roku wylądowałam na jego oddziale ,od pierwszego dnia jak mnie zobaczył powiedział że pamięta mnie już jak tu miałam praktyki ,zaczął mnie wypytywać o wiek ,oraz codziennie prawił komplementy jaka jestem ładna ,na początku nie zwracałam uwagi ale po czasie jak go troszkę poznałam zwrócił moją uwagę ,powiem szczerze to książę z mojej bajki .......:) ,i za namową mojej przyjaciółki wzięłam sprawy w moje ręce
Zaprosiłam go gdzieś....powiedział ze musimy się spotkać i odszedł ,kolejnym razem zobaczył mnie na przystanku i podwiózł na samą uczelnie ,chociaż tam nie jechał ,widywaliśmy się przelotnie i zawsze mówił że pięknie wyglądam,aż znów go zaprosiłam na kawę powiedział ze nie  wie kiedy ,już myślałam że sobie ze mną pogrywa ,aż do dziś .
Podszedł do mnie i powiedział że bardzo by chciał sie ze mną umówić że jest zaskoczony ze taka piękna kobieta zwróciła uwagę na niego że ślicznie wyglądam ,ale ostatnio zamieszkał ze studentką i chce być w stosunku do niej fer....ale jak to mówił wyczułam że che i to bardzo ,nawet w jego minie ,spojrzeniu ale nie chce jej zranić .
Wiem że bardzo mu się podobam ,ponieważ nawet koleżanki zauważyły to .