antykoncepcja - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 18 ]

Temat: antykoncepcja

witajcie
okres mialam ostatnio 15sierpnia a nastepny powinien byc 12.09.2014 i nie bylo nie dostałam w ten dzien uprawiałam sex gumka pekła .W poniedzialek byłam u ginekologa zobilam wszystkie badania oczywiscie ginekolog mowil ze nie ma szans na ciaze ale chcialam zeby mi przeisał tabletki po stosunku i wziełam przed 72 godzinami Escapelle i dalej nie jestem pewna okresu ciagle brak ta sprawa mnie ciagle martwi czy mam sie czegos obawiac prosze o pomoc p ilu dniach nastapi okres .

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: antykoncepcja

Ginekolog mówi, że nie ma szansy na ciążę, ale ty nie wierzysz lekarzowi i uważasz, że inna baba na forum napisze ci, że jednak możesz być w ciąży, tak? Może poczekaj jeszcze kilka dni, idź do apteki i kup test ciążowy. Będziesz miała czarno na białym, że nie jesteś w ciąży, zwłaszcza, że wzięłaś te wczesnoporonne tabletki. Po ilu dniach dostaniesz miesiączkę to zależy tylko od twojego ciała.

3

Odp: antykoncepcja

kilka dni to znaczy ile mam poczekac .?w sumie co mial mi owiedziec przeciez po 3 dniach to na usg nawet nic nie widac wiec powiedział ze nie ma z czego o tak zabrzmiało odpowiedz ginekologa .jA nie chce miec dziecka .



a o za tym to ile tak mniej wiecej dni  powinien wystapic okres ?a jesli sie wzielo 71 godzinie to  tabletke to czy cos pomoze ?

4

Odp: antykoncepcja

na Twoim miejscu zaufałabym lekarzowi. Były to już dni niepłodne, więc nie ma mozliwości zapłodnienia. Opóźnienie okresu może się teraz wiązać z wziętą tabletką.  Na przyszłość sprawdzaj sobie fazy cyklu, będziesz wiedzieć w które dni możesz zajść w ciażę. Nie musisz nawet interpretować temperatury, wystarczy że sobie kupisz tester dni płodnych np na ślinę. Nie jest drogi a starcza bodajże na  2 lata

5

Odp: antykoncepcja

wczoraj zrobilam test wyszedl negatywny ale dalej nie mam .czym to moze byc z powodowane czy w nastepnych dniach mam powtorzyc test ?jesli ta tabletke zazyłam w poniedzialek .o ilu dniach moze wkoncu nastaic ten okres nie chce miec  dziecka  prosze o odpwiedz bo ta cała sutuacja spedza mi dzin i noc z powiek

6

Odp: antykoncepcja

Wiatam,
moja przgoda z Escapelle... hmm
zdarzyło mi się już raz zarzyć tę tabletkę, dwa lata temu.. no i niestety w tym roku tez musiałam ją zarzyć, a dokładnie ...ostatni okres miałam 06.09.2014 skończył się 10.09.2014. No i stało się, mój partner skończył we mnie w nocy z dnia 11 na 12.09.2014, co prawda dni niepłodne. płodne miałam zacząc dopier od 14.09.2014.Owulacja 19.09.2014 Zaraz 12.09 poszłam po tabletkę, po kilku dniach oczywiście bóle brzucha, krwawienie, nudność , senność. Nastepny okres powinnam dostać własnie dziś 04.10. W nocy miałam jakieś plamienie , rano nic, śluz brązowy i mam wątpilwości.... cos poradzicie? smile

7

Odp: antykoncepcja

Myślę, dziewczyny, że pozostaje do zrobienia jedynie Beta HCG, żebyście miały pewność.

8

Odp: antykoncepcja

Mam mega stres...

9

Odp: antykoncepcja
daria1992 napisał/a:

Mam mega stres...

Teraz już za późno na stres. Lepiej zachować spokój, a następnym razem uważać.

10

Odp: antykoncepcja

Pańskie zdanie na ten temat jakie jest ?
Poza oczywiście testem...

11

Odp: antykoncepcja
daria1992 napisał/a:

Pańskie zdanie na ten temat jakie jest ?
Poza oczywiście testem...

Na forum mówimy sobie wszyscy na ''Ty'' smile.
Moim zdaniem nie jesteś w ciąży. Prawdopodobieństwo jest znikome.


Wbrew temu, co niektórzy myślą, nie jest tak łatwo zajść w ciążę.

12

Odp: antykoncepcja

Bardzo dziękuję za odpowiedź ;-) poczekam jeszcze bo dzień się jeszcze nie skończył, i najpóźniej w Poniedziałek zrobię test ;-)

13

Odp: antykoncepcja

Skoro tabletkę zażyłaś przed owulacją, a potem jeszcze krwawiłaś to w ciąży być nie powinnaś. Escapelle może mieć różne efekty uboczne, w tym plamienia, skąpe miesiączki, rozregulowanie cyklu. Całkiem możliwe, że trochę zajmie Twojemu organizmowi dojście do siebie.
"Poza oczywiście testem...", a jednak skoro dzisiaj miałaś dostać okres to test będzie wiarygodny.

14

Odp: antykoncepcja

Czytałam tyle na tym Formum, przestraszyłam się, zdecydowałam sie w koncu odezwać tutaj smile tak jak pisałam poczekam jeszcze i zrobię test najpóźniej w Poniedziałek.

15

Odp: antykoncepcja

Mi też się wydaje, że nie nie jesteś w ciąży. Po tabletce po okres może pojawić się wcześniej lub później niż zwykle oraz z różnym nasileniem.

16

Odp: antykoncepcja

Witam, zrobilam test 5.10. nie wytrzymalam do Poniedziałku.., wyskoczyl negatywny..

17

Odp: antykoncepcja

Witajcie!  Trzy miesiące temu urodziłam córkę i teraz chciała bym się znów zabezpieczać mam tabletki naraya.  Skończyłam karmić piersią jakoś dwa tygodnie temu, ostatnio miałam plamienie 16 listopada i w piatek 5 grudnia znów plamilam i tego dnia wzięłam pierwszą pigułkę teraz się zastanawiam czy dobrze zrobiłam i czy można to plamienie uważać za okres.? I od kiedy będę mogła kochać się z mężem bez obaw?

Posty [ 18 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2018