Witam dziewczyny,mam problem,moze ktoras z was ma tak samo!Otoz bardzo czesto po stosunku mam pekniete krocze.Pekniecia sa od tak zwanej dziurki w strone odbytu.
Moze wiecie czemu tak jest,jestem mezatka i wczesniej ten problem sie nie pojawial
Podobne tematy
eee... nie powinnaś z tym przypadkiem iść do lekarza..? porządnego?
Koniecznie idź do lekarza,bo powodów może być na prawdę sporo. Z pewnością normalne to nie jest. DO GINEKOLOGA JAK NAJSZYBCIEJ!
Moja siostra tak miała. Powodem była zaburzona bariera lipidowa skóry, skóra sama się bronic nie może, jest zbyt mało elastyczna i zbyt sucha, więc pęka.
Brano tez pod uwagę wpływ tabletek antykoncepcyjnych, gdyż 'pękanie" pojawiło się 3 miesiące od rozpoczęcia ich zażywania.
Powodów może być więc kilka- biegnij dziewczyno do ginekologa.
I ja polecę wizytę u ginekologa. Nie narażaj się na niepotrzebne problemy.
JW. GINEKOLOG! To nie jest normalne.
ja tak miałam po tabletkach antykoncepcyjnych Mercilon, pękanie krocza plus pękanie skóry w nosie, plus wiecznie pękające usta i schodząca z nich skóra codziennie. przestałam brać te tabletki, jak ręką odjął po miesiącu było wszystko okej..