Partner w zakładzie karnym. Wywiad - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » STUDIA, SESJA I ŻYCIE STUDENCKIE » Partner w zakładzie karnym. Wywiad

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 6 ]

Temat: Partner w zakładzie karnym. Wywiad

Witam!
Jestem studentką III roku pracy socjalnej. Prowadzę badanie na temat kobiet, których ukochany przebywa/ przybywał w zakładzie karnym.
Niestety bardzo ciężko odszukać osoby, która zechciałaby udzielić wywiadu. Nikt nie chce rozmawiać na prywatne sprawy własnego związku.
Interesuje mnie m.in. historia poznania się partnerów, problemy/ograniczenia związane z przebywaniem partnera w zakładzie karnym, plany na przyszłość.
Gdyby któraś z Pań chciałaby udzielić anonimowego wywiadu, byłabym wdzięczna.
A może, któryś z Panów jest w podobnej sytuacji, lub przebywał w zakładzie karnym?
Bardzo proszę o pomoc

Wywiad jest anonimowy, przeprowadzony drogą mailową.
Pozdrawiam.

kontakt : iza . wywiad (małpa) gmail . com    <- pisane łącznie,
jestem nowa i nie mogę podać tu swojego maila

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Partner w zakładzie karnym. Wywiad

Odnawiam wątek smile

3

Poszukuję kobiet, które mimo przeszłości swojego partnera, zdecydowały się dzielić z nim szczęście i są szczęśliwe do tej pory.

iza.wywiad@gmail.com

4

Na całe szczęście nie mogę Ci pomóc tongue ale istnieją specjalne fora grupy wsparcia, może poszukaj jakich grup na facebooku?

5

Dziękuję za informację. Poszukam.
Gdyby była tu jakaś kobieta, której ukochany odsiaduje wyrok i chciałaby odpowiedzieć na parę pytań, proszę odezwać się na iza.wywiad@gmail.com

Posty [ 6 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź