Studiuję a rodzice wciąż mają mnie za dziecko i robią awantury o oceny - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » STUDIA, SESJA I ŻYCIE STUDENCKIE » Studiuję a rodzice wciąż mają mnie za dziecko i robią awantury o oceny

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 34 ]

1 Ostatnio edytowany przez ZAZA (2013-06-05 17:36:02)

Temat: Studiuję a rodzice wciąż mają mnie za dziecko i robią awantury o oceny

Tak jak w temacie - mam 24 lata, studiuję, a w zasadzie już kończę studia...
Studiuję i mieszkam poza domem rodzinnym, pomieszkuję u chłopaka, ale prawie całe studia mieszkałam z dalszą rodziną - to oni zapewniali mi dach nad głową, obiadki itd.
W związku z tym od początku moja mama nie musiała się martwić kosztami najmu pokoju, lub akademika, ani dużymi wydatkami na jedzenie ( w zasadzie nic mi na jedzenie nie dawała bo rodzina mi to zapewniała ). Mama płaciła jedynie za komunikację i pociągi gdy chciałam wrocic do domu, a  na początku studiow robiłam to często.
Z czasem poznałam faceta i zaczełam u niego nocować, teraz robię to stale, spędzam u niego więcej czasu niż u rodziny.
Jakimś cudem udało mi sie namówić mame by płaciła w zwiazkuz  tym za obiady (10 zł na dzień... starcza to na obiad na stolowce, a często na kolacje i sniadania sama place z kieszonkowego...) bo coś jeść muszę (a koszty komunikacji w związku z tym jej się zmiejszyły).
Moja mama jest skąpa dlatego tak mowię o tych kosztach itd.