studia podyplomowe - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 11 ]

Temat: studia podyplomowe

Witam!

Studiuję obecnie filologię rosyjską (4 rok), zdaję sobie jednak sprawę, że sama znajomość języka nie znajdzie dla mnie pracy. Chciałabym się doszkolić aby moje szanse na rynku pracy zwiększyły się. Nie wiem jednak w jakim kierunku iść... Proszę o radę.

Pozdrawiam serdecznie !

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: studia podyplomowe

Hmm, u nas na Wyzszej Szkole Europejskiej mają studia podyplomowe dla wszelkiej masci filologow - tlumaczenia audiowizualne, przeklad ustny i tlumaczenia specjalistyczne. Wszystkie trzy to propozycje studiów podyplomowych na Kraków.

Wydaje mi sie, ze to dobra droga dla Ciebie, o ile jezyki Cię kręca. Moja znajoma po bugarystyce wybrala wlasnie tlumaczenia audiowizualne. Cieszy sie jak dziecko z kazdymi zajeciami w kabinach symultanicznych wink. Praca tlumacza symultanicznego w parlamencie to jej marzenie, sukcesywnie ku niemu kroczy, a ja trzymam kciuki smile

3 Ostatnio edytowany przez Wielokropek (2013-03-05 16:29:34)

a myślałaś o logistyce? młody wiek, jez rosyjski i logistyka fajne połączenie, rozejrzyj się na portalu np spam lub jakimś innym, pewnie coś znajdziesz

Serce nigdy nie ma zmarszczek... ono ma blizny

4

kamislien napisał/a:

Hmm, u nas na Wyzszej Szkole Europejskiej mają studia podyplomowe dla wszelkiej masci filologow - tlumaczenia audiowizualne, przeklad ustny i tlumaczenia specjalistyczne. Wszystkie trzy to propozycje studiów podyplomowych na Kraków.