Jak reagować na chamskie zaczepki? Wracają dawne problemy. - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » NIEŚMIAŁOŚĆ, NISKA SAMOOCENA, KOMPLEKSY » Jak reagować na chamskie zaczepki? Wracają dawne problemy.

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 53 ]

Temat: Jak reagować na chamskie zaczepki? Wracają dawne problemy.

Napiszę w skrócie. Bylam kiedyś nieśmiałą osobą, w szkole się ze mnie śmiali z tego powodu. Byłam odrzucona przez dzieci z klasy, nie miałam koleżanek, nienawidziłam samotnego stania na przerwach. To był dla mnie koszmar, dużo płakałam z tego powodu. Ten kto przeżył coś takiego, wie o co chodzi.

Minęło wiele lat. Jestem studentką. Mam przyjaciół, kolegow, super rodzinkę, kochane młodsze rodzeństwo. I co najważniejsze chłopaka, z którym jestem niesamowicie szczęśliwa. Czuję, że mam po co żyć. Po dawnej nieśmiałości ani śladu. Ale...

...Na studiach mieszkam sobie w mieszkaniu z chlopakiem. W drugim pokoju mieszka inna para, a w trzecim kolezanka. Problem w tym, ze druga dziewczyna mieszkajaca ze swoim chlopakiem jest o mnie zazdrosna. Nie mam pojecia dlaczego. Moje kontakty z jej chlopakiem ograniczają się tylko do mowienia sobie "cześć".

Od niedawna ta dziewczyna ewidentnie okazuje mi swoją niechęć. Zwraca się do mnie po chamsku. W dodatku nastawia kolezanke z 3. pokoju przeciwko mnie. Co drugi dzien sprasza kolezanki i drą się do rana, a w inne dni wlacza muzyke na caly glos. Takze spac sie nie da. A jak ja chcialam pojsc w nocy do lazienki, to rano mordą do mnie, ze nie moge tego robic, ze nie daje jej spac, że to niby nie moje mieszkanie (?!). Atmosfera zrobila sie naprawde nie do wytrzymania.