MAŁOMÓWNOŚĆ - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 18 ]

Temat: MAŁOMÓWNOŚĆ

Witajcie. Chciałam podzielić się z wami moim problemem, jakim jest małomówność. Do tej pory wmawiałam ludziom, że jestem nieśmiała, ale ja jestem po prostu małomówna i nudna. Od dziecka byłam bardzo cicha i zamknięta w sobie, unikałam towarzystwa innych ludzi. Tak zostało mi do tej pory. Bezpieczniej czuję się sama. Jestem obecnie studentką II roku. W tamtym roku poznałam jedną dziewczynę, która wkręciła mnie w wir imprezowania. Przez cały poprzedni rok przesiadywałam w akademiku, ciągle tylko chlanie... Dzięki temu, że się upijałam, byłam bardziej wyluzowana, może odrobinkę częściej się odzywałam. Ale nigdy nie opowiadałam jakichś długich historii. Nie potrafię opowiadać kawałów. Brak mi dystansu do siebie. Miałam mieszkać z tą moją przyjaciółką w akademiku, ale mieszkam gdzie indziej, w takim hotelu studenckim. To chyba nawet lepiej się złożyło, bo chyba nie zniosłabym ciągłych wizyt innych ludzi w moim pokoju, bez mojego pozwolenia. Cenię sobie prywatność. W tym hotelu często w kuchni na piętrze zbierają się ludzie. Ciągle żartują, głośno się śmieją. Chciałabym do nich dołączyć, lecz brakuje mi odwagi. Chciałabym, by ktoś po mnie przyszedł, sama się wstydzę. Wstydzę się tego, że nie będę miała co powiedzieć. Bardzo lubię przebywać wśród ludzi, wbrew pozorom. Gdy jestem sama, czuję przygnębienie. A gdy długo jestem sama, popadam w coraz większy dół. Bardzo źle mi z tym. Z drugiej strony wśród ludzi czuję się nieswojo. Czuję się taka inna. Wydaje mi się, że wszyscy się na mnie patrzą i uważają mnie za dziwną. Tzn. nie widać tego od razu, dopiero po pe