1/4 etatu - typ umowy - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 7 ]

Temat: 1/4 etatu - typ umowy

Witam, mam pytanie czy ktoś orientuje się w typach umów przy 1/4 etatu. Od stycznia pracuję na umowę zlecenie, ale skończyłam już 26 lat i nie jestem studentką, więc padła propozycja pracy na 1/4 etatu ( co wg mojego szefa do niczego mi się nie liczy.....), ale pracuje normalnie 8 godzin dziennie. Dostałam kwitek jak szłam do lekarza, że jestem ubezpieczona. Ale zapytałam czy umowa teraz będzie inna, a szef mi powiedział że jak wczesniej zlecenie, tylko trzeba napisać co dokładnie robbię....??? dla mnie to nie ma sensu, ładu i skladu, pierwszy raz o czymś takim słyszę??a wy co myślicie o tym, gdzie mogę o to zapytać??

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: 1/4 etatu - typ umowy

Czyli co ?
Zdecydowałaś się podpisać umowę na 1/4etatu, tak?

A zatem będziesz pracownikiem, będziesz podlegać prawu pracy, będziesz kierowana na badania lekarskie, będziesz dostawać RMUA, masz prawo do urlopu adekwatnego do ułamka,  na umowie nie będzie wpisane mniej niż ok. 350 zł brutto, po zakończeniu umowy otrzymasz świadectwo.

To czy będziesz miała prawo do kuroniówki zależy od jakiej sumy będzie odprowadzany FGŚP.
Emerytalne lata pracy liczą się bez względu czy to etat, 2 czy  ułamek.
Natomiast wysokość składek ZUS prawdopodobnie będzie odprowadzana od wysokości na umowie.
smile bo po coś taką umowę pracodawca proponuje.

3

Odp: 1/4 etatu - typ umowy