SZCZECIN - psiapsiółki potrzebne od zaraz;)!! - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » NASZA SPOŁECZNOŚĆ » SZCZECIN - psiapsiółki potrzebne od zaraz;)!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 61 ]

Temat: SZCZECIN - psiapsiółki potrzebne od zaraz;)!!

muszą być serdeczne, otwarte, "życiowe"-po prostu swoje!marzy mi się prawdziwa przyjaźń. jestem nowa w internetowym zawieraniu znajomości ale w naszej erze to chyba nic trudnego żeby naleźć dziewczynę/dziewczyny taką jak ja;) choć dookoła tyle ludzi - a nawet i druga połówka to od dłuższego czasu brak mi czegoś. babskiej rozmowy z pewnością. dzisiejszy dzień, wczorajszy też uświadomił mi jak bardzo jestem sama. zastanawiam się czy wiążąc się z kimś dobrze zrobiłam rezygnując z niektórych przyjaźni i kim naprawdę są ci którzy byli przyjaciółmi a tak naprawdę "zrezygnowali ze mnie' z powodu osoby z którą jestem. i dlaczego osoba z którą jestem dawniej kradła mi czas a dziś go marnuje (?)lub oddaje mi go do dyspozycji. Czy ktoś ma tu podobną zagwostkę, źle się z tym czuje i  jest równie osamotniony?

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: SZCZECIN - psiapsiółki potrzebne od zaraz;)!!
viciunia napisał/a: