Prezent slubny na slub babci:-) pomozcie!!! - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » WIECZÓR PANIEŃSKI, ŚLUB, WESELE » Prezent slubny na slub babci:-) pomozcie!!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 14 ]

Temat: Prezent slubny na slub babci:-) pomozcie!!!

Witajcie, w przyszlym miesiacu moja 80cio letnia babcia wychodzi za maz I mam wielki problem co kupic takim starszym ludziom na prezent,nadmieniam ze sa to ludzie energiczni,mlodzi duchem, czesto podrozuja.Ludzie w tym wieku maja juz praktycznie wszystko w domu,
myslalam o SpA ale czy nie beda sie wstydzic rozebrac juz sama nie wiem prosze pomozcie...

W bezsenna noc posylam ci motyla.....
Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Prezent slubny na slub babci:-) pomozcie!!!

Może zapytaj, czy czegoś nie potrzebują po prostu? A może dwie pary kijów do Nordic Walking - teraz to takie modne smile?

3

Odp: Prezent slubny na slub babci:-) pomozcie!!!

ja jestem za praktycznym prezentami np. ładne,nietuzinkowe filiżanki.

Moi rodzice zafundowali swoim rodzicom,a moim dziadkom na którąś rocznicę ślubu wyjazd do Rzymu,ale to już większe koszty.

''Bo wszystko czego chcę
Całe życie być przy Tobie
Niech nie zgaśnie nigdy ogień, który płonie w Tobie''

4

Odp: Prezent slubny na slub babci:-) pomozcie!!!

Jeśli ktoś w wieku 80 lat decyduje się na ślub to musi byc młody duchem smile Myślę, że jakiś wyjad to dobry pomysl. Podpytaj babci, gdzie się wybiera w podróż poślubną smile Możesz po prostu zasponsorować im jakiś pobyt w hotelu, który oferuje różne możliwości. Jeśli będzie chciała wtedy skorzystać ze SPA - to będzie miała taką możliwość. Jesli będą woleli powłóczyć się po gorach/Mazurach/plaży - też będzie taka opcja.

5 Ostatnio edytowany przez sisley (2010-12-27 12:42:36)

Odp: Prezent slubny na slub babci:-) pomozcie!!!

też myślę że zasponsorowanie jakiegoś wyjazdu to dobry pomysł smile
ewentualnie możesz kupić jakieś dwie ladne filiżanki + dobrą herbatę lub kawę do tego, (z tych na wagę)

6

Odp: Prezent slubny na slub babci:-) pomozcie!!!

Babcia rządzi! musi być świetną osobą skoro nie bała się społecznej reakcji i podjęła taką decyzję smile Podziwiam i gratuluję smile

Gdy Ty i Ja, cały świat jest dla nas ...

7

Odp: Prezent slubny na slub babci:-) pomozcie!!!

Dzieki dziewczyny za odpowiedzi,jakbym mogla to bym I'm kupila wycieczke do Watykanu, ale koszy dla 2 os to ok 2 tys,polowe z tego moglabym zaplacic ale calosc to jednak za duzo.Dzis sie dowiedzialam ze kupili nowe meble I wypoczynki, tak se pomyslalam ze dam I'm pieniazki I kupie moze jakis ladny zegar scienny taki duzy elegancki.Co myslicie, Bo tak moze se uskladaja i Sami dozbieraja na ten Watykan.

W bezsenna noc posylam ci motyla.....

8

Odp: Prezent slubny na slub babci:-) pomozcie!!!

Albo tak zrób, albo poszukaj 2giej osoby, z którą na pół mogłabyś to sfinansować - na przykład jakieś inne wnuczątko smile

Gdy Ty i Ja, cały świat jest dla nas ...

9 Ostatnio edytowany przez fammefatale (2010-12-28 10:24:10)

Odp: Prezent slubny na slub babci:-) pomozcie!!!

Faktycznie musisz miec fajna babcie wink
Moze bilety na przedstawienie jakies,czy cos w tym stylu?
Zegar tez moze byc,ale skoro mowisz,ze to energiczni i mlodzi duchem ludzie to ten prezent moze byc troche nudny wink

?-my only love

10

Odp: Prezent slubny na slub babci:-) pomozcie!!!

Babcia mieszka w malym miasteczku I wlasnie tu jest ograniczenie, Bo gdyby np mieszkala we Wroclawiu to maglabym zasponsorowac jakies wyjscie do teatru a potem kolacje a u niej to co najwyzej krengielnia jest, no juz glupieje nie chce nikomu tez sie narzucac z zrzuta na ten Watykan.Pewnie sie niektore dziwicie ze w takim wieku na slub sie decyduja, ale tu jest kwestia taka ze po smierci dziadka przykaciel domu zaczal jej pomagac Bo rodzina daleko , zapraszac na kolacje it'd I jakos tak sie chyba zakochali a babcia mowi ze na kocia lape zyc z nim nie bedzie,babcia mimo tego ze jest energiczna jest tez dosc pobozna I udziela sie w kosciele, no ale nie jest to tez kobieta ktora usiedzi na d.. z drutami i bedzie dziergac.Najbardziej to ona chyba lubi lazic po sklepach I ciuchy kupowac. Powiem Wam szczerze ze przez tego swego nazeczonego to nagle cudownie ozdrowiala I ma takiego powera ze juz mi zapowiedziala ze w maju przylatuja do mnie Anglie zwiedzac:-) Dalej nie wiem kase I co?

W bezsenna noc posylam ci motyla.....

11

Odp: Prezent slubny na slub babci:-) pomozcie!!!

Mariko, głupio trochę jak wnuczka babci kasę daje... Jeśli masz taki problem to zapytaj babci co by chciała. Możesz przecież zapytać też innych członków rodziny jakie mają zamiar prezenty kupić babci. Może się okaże, że tez nie mają pomysłu i wtedy możesz zaproponować, żeby się zrzucić na wyjazd do Watykanu. Naprawdę nie rozumiem dlaczego dla Ciebie takim problemem jest zapytać, bliskich Ci przecież, ludzi.

12

Odp: Prezent slubny na slub babci:-) pomozcie!!!

otóż, to.
U nas było tak,że moja mama i jej rodzeństwo zrzucili się na wycieczkę i nie wyniosło ich to aż tak drogo.
A mina dziadków- bezcenna.

''Bo wszystko czego chcę
Całe życie być przy Tobie
Niech nie zgaśnie nigdy ogień, który płonie w Tobie''

13 Ostatnio edytowany przez Noelle (2010-12-30 19:34:17)

Odp: Prezent slubny na slub babci:-) pomozcie!!!

Może Spa to zbyt odważny pomysł. Myślę, że pewniejsza będziesz, jak kupić swojej babci, coś z biżuterii i do tego jeszcze jeden prezent wspólny dla Państwa Młodych:). Piszesz, że są młodzi duchem, więc pewnie będzie się Twoja babcia cieszyć z biżuterii Swarovskiego, a jest na prawdę piękna. Możesz kupić jej jakiś komplet, np. kolczyki + zawieszk. Sama byłam zaskoczona, że można u nich taki komplet kupić już za 30 zł. (to są takie maleńkie kolczyki i zawieszka, ale i tak są piękne). A co do wspólnego prezentu, to może jakiś drobny sprzęt AGD do domu:).

14 Ostatnio edytowany przez Agatka (2011-02-14 11:57:54)

Odp: Prezent slubny na slub babci:-) pomozcie!!!

Może nie tylko spa, ale jakiś weekendowy wyjazd pewnie. Może jakiś ustronny pensjonat, gdzie będą mogli wypocząć, pospacerować. A może akurat skuszą się i na jakieś zabiegi, może jakąś kąpiel czy maseczkę. Ja polecam taki hotel w reklama. Mają dużą winnicę, trasy spacerowe i nordic walking, można zażyć winnych kąpieli, popróbować :-) wyrobów winnicy. Myślę, że taki relaksujący weekend, to świetny pomysł na coś w formie podróży poślubnej.

Posty [ 14 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » WIECZÓR PANIEŃSKI, ŚLUB, WESELE » Prezent slubny na slub babci:-) pomozcie!!!

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2018