zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » ZDROWIE KOBIETY » zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 45 ]

Temat: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

Witam wszystkich.Chciałabym zmniejszyć wargi sromowe , gdyż bardzo mi przeszkadzają.Nie piszcie mi proszę że to normalne bo w moim przypadku nie.Moje wargi są naprawdę duże bo wystają mi z 5cm, i rujnują całe zycie:( Nie moge nosić bielizny jakiej chcę, nie daj boże jak założe jakies koronkowe majtki to moje wargi sie o nie ocierają i ranią potem strasznie bolą i są popekane.Nie moge jeżdzić na rowerze itp ogólnie chce je zmniejszyć nie tylko z wzgledów estetycznych ale i zdrowotnych,te które z was miały podobny problem napewno mnie zrozumieją.Problem w tym że nie stac mnie na prywatny zabieg a gdzieś wyczytałam że da się go zrobić na kasę chorych.Słyszałam że\ niektóre prywatne kliniki maja podpisana umowe  z NFZ i to lekarz ginekolog może wystawic skierowanie na taki zabieg, czy operację.I tu moja prośba drogie Panie czy mozecie mi polecić jakiegos dobrego ginekologa we wrocławiu lub jego okolicach, albo czy może któras z was wie która prywatna klinika robi takie zabiegi na NFZ?Jeżeli któraś z was zmniejszała wargi to proszę napiszcie gdzie i jak i jak wyglądał zabieg, bardzo was proszę.Muszę go sobie zrobic bo juz nie moge na swoje ciało patrzeć,ani normalnie uprawiac sportów przez nie, nie mowiąc nawet o założeniu stroju kąpielowego. Pozdrawiam i dziękuję wam za pomoc:) Trzymajcie sie motylki.Ja jestem zrozpaczona...

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

Labioplastykę  przeprowadza chirurg plastyk,o ile dobrze pamiętam we Wrocławiu nie wykonuje się  zabiegów na NFZ.można tylko prywatnie we Wrocławiu(jak potrzeba podam adres)niestety koszt w gr.2500zł.Jak wygląda  sam zabieg i rekonwalescencja,mogę opisać jeśli jest taka potrzeba.

3

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

Hej podaj wyslij mi swoje gg w formie  wiadomosci , zebysmy mogły pogadac.albo ja podam swoje jak wolisz.dziekuje bardzo za odzew

4 Ostatnio edytowany przez carboczar (2010-05-28 17:27:26)

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

Przepraszam ale nie udzielam,porad medycznych na żadnych komunikatorach.Tylko na forum.

5

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

to napisz mi tutaj  gdzie robiłas ten zabieg ,u jakiego lekarza i jak to wyglada?

6

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

Carboczar to mężczyzna wink

7

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

Źle zrozumiałaś,ja zajmuję się udzielaniem porad medycznych.
Należy udać się do chirurga plastycznego który zajmuje się labioplastyką(we Wrocławiu  takim lekarzem jest Dr. Olender Anna przyjmuje w arsmedica telef:713582444)który oceni czy  należy przeprowadzić zabieg(z opisu wynika,że tak)lekarz wyjaśni i uzgodni wszystkie szczegóły dot.wielkości i kształtu po zabiegu(będą zdjęcia poglądowe do wyboru).Zabieg przeprowadza się na fotelu gino. i trwa max.do 2 godzin odbywa się w znieczuleniu ogólnym.Jeśli nie ma powikłań można wypisać pacjentkę na drugi dzień po zabiegu.(raczej nie powinno być komplikacji)Po zabiegu  głównie należy unikać długiego siedzenia i prowadzić odpowiednią higienę(lek.pouczy)zagojenie zwykle trwa ok 2 tygodnie,po tygodniu można wrócić do  pracy a całkowite  wyleczenie i możliwość współżycia seksualnego po 1,5 miesiąca.

8

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

no tak ale ja pytałam o lekarza we wrocławiu bo chicałbym taki zabieg wykonac we wrocławiu a na internecie wyczytałam ze ta Pani doktor ma gabinet w Katowicach,przeciez nie bede po zabiegu jechała z Katowic do Wrocławia a potem z Wro Do Katowic na kontrole

9

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

Z tego co wiem przyjmuje we Wrocławiu ale być może moje inf. są  już nie aktualne dlatego proszę  się kontaktować z Dr. Wojciechem Wacławowicz  telef.71 35 66 403 lub 71 71 17 400(oczywiście Wrocław)We wrocławiu jest dużo chirurgów plastyków.

10

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

tak wiem że dużo, ale wolałabym isć do jakiegoś porządnego bo wiesz operacja plastyczna , czy zabieg to trochę poważna sprawa i lepiej jest ja zrobic u kogos kto ma dobrą opinię.dlatego załozyłam ten wątek.

11

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

Dobrze Cię rozumiem,jednak ja nie mogę wystawiać opinii  lekarzowi mogę tylko polecić ew.Polanicę(jednak to się wiąże z przejazdem,który jest niewskazany.chyba że  przedłużysz pobyt)A we Wrocławiu  dobrą opinię ma dr. Andrzej Bieniek telef.713688449.

12

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

dziękuję za rade

13

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

Ja dzisiaj będę miała taki zabieg, koszt to ok 3 000zł mimo lekkiego strachu ciesze się że się wkońcu zdecydowałam. Zabieg jest robiony w znieczuleniu miejscowym trwa około 1-2 godziny, po ok 2 godz można iść już do domu.

14

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

Jeśli będziecie miały jakieś pytania chętnie służę pomocą, w końcu dzisiaj wszystko przeżyje na własnej skórze

15

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

Gdzie robią takie zabiegi ?

16

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie
joleńka napisał/a:

Gdzie robią takie zabiegi ?

a w wyszukiwarce google:)
Dziewczyny troche własnej inwencji,a nie tylko gotowce. Wystarczy w wyszukiwarę wpisać hasło i wszystko macie jak na dłoni.

17

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

Efka to super bo będę miała do ciebie napewno dużo pytań a narazie kochana odpoczywaj i zdrowiej po tym zabiegu smile

18 Ostatnio edytowany przez ak.e. (2010-06-28 10:38:47)

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

Jestem po operacji zmniejszenia warg sromowych, chętnie polecę fantastycznego chirurga. Efekt jest wspaniały. Pozdrawiam. ps.kosztowało 2000 zł.

19

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

ake co to za chirurg?

20

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

dziwczyny, a jak ten zabieg wygląda? I jak to jest z gojeniem się ran?
Długo trwa rekonwalescencja?

''Bo wszystko czego chcę
Całe życie być przy Tobie
Niech nie zgaśnie nigdy ogień, który płonie w Tobie''

21

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

Ja osobiście takiego zabiegu nie robiłam ale w poczekalni rozmawiałam z kobietą, która była po tym zabiegu. Ale dowiem się jak chcecie bo jutro idę na kontrolę, to mogę spytać jak i co, żaden problem

22

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

Wiec piszę czego się dowiedziałam od samej pani doktor, która takie zabiegi wykonuje. To podobno prosty zabieg polegający na wycięciu nadmiaru skóry warg sromowych , dzięki czemu stają się mniejsze, chowają i już nie wiszą i nie przeszkadzają. Szwy zakładają takie normalne które ściąga się po dwóch tygodniach, a całkowita rekonwalescencja trwa z ok 3 tyg. Tyle się trzeba powstrzymać od stosunków, ćwiczeń, jazdy na rowerze czy konno. Podobno szybko się  goi i nie trzeba stosować żadnych specyfików, tylko woda i suszarka.Szwy mogą trochę ciągnąć ale to normalne, raczej nie boli. W tym centrum doktor Grzesiak wykona wam taki zabieg w kwocie  3tys. Mam nadzieję, że to wam wystarczy- niestety byłam na ostatniej wizycie i po resztę informacji będziecie musiały same się udać

23

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

A w pobliżu albo na Warmii i Mazurach ktoś robi taki zabieg??

24

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

Witajcie moje Panie. Nic wstydliwego miec nogi, rece, oczy ,GLOWE ale najwazniejsze zeby miec ja na swoim miejscu ! Jesli uwazacie,ze jestescie inne ...........nie robcie sobie zabiegu i nie wymyslajcie faceci lubia kobiety z obfitymi wargami ,a niektorzy takie kobietki,ktore maja je mniejsze.Jednak jesli to dla was problem innej natury .....czytajcie dalej.........)
Dziewczeta borykaja sie czasem po kilkanascie lat z tym problemem! I nie potrafia odpowiedziec sobie na pytanie czy przerost warg sromowych wiekszych badz mniejszych jest normalna rzecza-otoz jest ! Sa kobiety z nadmiernymi wrgami oraz mniejszymi. To genetyczne lub uzaleznione od sportu: np. jazda konna - okolice pochwy sa narazone na ciagle zgniecenia przy anglezowaniu     ( tzn.przy szybszej jezdzie ,kiedy to trzeba opadac i ponownie wstawac z siodla).

JESLI PRZEROST WARG SROMOWYCH  STANOWI  DLA WAS PROBLEM PSYCHICZNY ORAZ FIZYCZNY !!!!!!!DOBRZE TRAFILYSCIE!!)  pytajcie o wszystko ,a ja postram sie odpowiedziec na wasze wszystkie pytania.



Otóż zaczynamy od początku.
Dobrze zapoznac sie ze swoim ciałem ,przejrzec poradniki oraz ksiazki o budowie ciała.
Jak juz wspomnialam jesli przerost stanowi problem fizyczny: czeste infekcje drog moczowych , infekcje po stosunku seksualnym(jesli nieuzasadnione sa innymi problemami), czeste obtarcia w bieliznie . Badz aspekt psychiczny : niechec do noszenia kostiumu kapielowego,ciagle zaslanianie sie  paero, brak swobodnego aktu seksualnego, badz kontakt seksualny przy zgaszonym swietle.....wiele innych.
Jest to bezdyskusyjny problem ,ktory mozna rozwiazac:)

JESLI ZABIEG MA BYC W SZYBKIM TERMINIE I PLATNY NALEZY:!!!!!!!!!!!!!!!
1.umowic sie na wizyte prywatna do lekarza chirurga plastycznego(wizyta 150-200zl),ktory zabieg wykonuje w szpitalu panstwowym!!!(to gwarantuje,ze zawsze zajma sie lekarze pacjentem przy jakiejkolwiek komplikacji -mimo,ze szpital panstwpwy zabieg jest platny)idzcie swiezo po wykapaniu i ogoleniu warg lekarz musi Was zobaczyc i ocenic ile nalezy zmniejszyc wargi.

2. zapisujecie wszystko o co chcecie zapytac lekarza na kartce i on musi Was o wszystkim uswiadomic (o tym napisze pozniej)

3.zabieg to koszt 3.900zl w gore  ,ale jesli zaniesiecie lekarzowi ,ktory bedzie wykonywal zabieg skierowanie od lekarza rodzinnego(PANSTWOWEGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!NIE MOZE BYC SKIEROWANIE  OD PRYWATNEGO LUB GINEKOLOGA ROWNIEZ PANSTWOWEGO)zabieg zmniejsza sie do kwoty 2.500-3.000zl.
Lekarz rodzinny rozumie i wystawia takie zaswiadczenie.Musi byc na nim napisane:
KIERUJA PANIAxx   Xx  do poradni chirurgii plastycznej w miejscowosci xx  na zabieg zmniejszania warg sromowych mniejszych (badz wiekszych) z powodu przerostu warg sromowych mniejszych (badz wiekszych) co za tym idzie czestych infekcji drog moczowych oraz rodnych.( musi byc to uzasadnienie na tym skierowaniu.
LEKARZ MOZE WAM O TYM NIE POWIEDZIEC9 o tym,ze mozna mniej zaplacic) -ALE TO PEWNE NA 100% WIEC POWIECIE MU ,ZE LEKARZ RODZINNY WAS USWIADOMIL,ZE TO MOZLIWE!!!!!

4.robicie sobie badania na : mocz ogolny , morfologia krwi, oraz na antygen HBs  (musi byc ujemny wtedy znaczy to ,ze nie jestescie chore na zoltaczke-chyba ,ze ktos wie ,ze jest szczepiony musi miec przy sobie takie zaswiadczenie )oraz na przeciwciala HBs
0-10 IU/I brak odpornosci
11-100IU/I koniecznosc doszczepienia 
powyzej >100 IUI/I wysoka odpornosc -wtedy nie trezba sie juz szczepic

mowie Wam o tych badaniach bo i tak Was lekarz na nie wysle ,wiec nie chodzcie po kilka razy ,ale zrobcie od razu te badania i dopiero z wynikami do niego jedzcie(mocz 10zl , morfologia 30zl, antygen 45zl chyba,ze lekarz rodzinny da skierowanie wtedy badania sa darmowe przychodni)

5.Z tym skierowaniem oraz wynikami idziecie ponownie do lekarza chirurga plastycznego juz bezplatnie do docelowego miejsca(do kliniki) i tam ustalacie termin zabiegu

6. lekarz zaklada karte :musicie miec dowod ( lub osoba niepelnoletnia musi byc z przedstawicielem ustawowym-rodzic ,opiekun itp)
7.zabieg jest wykonywany zawsze po skonczeniu sie miesiaczki 1dzien po .
..........................................................................................................

ZABIEG:
1. w domu golimy z włosów cala okolice warg
2.pieniadze na zabieg wplacamy dopiero w dniu zabiegu!lekarz wystawia rachynek placimy w kasie szpitala .

3. zabieg ze znieczuleniem miejscowym tzn obejmuje jedynie partie pochwy i warg reszta ciala swobodna -jesli ktos sie bardzo boi lekarz moze dac tabletke uspakajajaca ,ale sadze,ze nawet dla mocno bojacych sie nie trezba i tak sie nic nie czuje:)
4. zabieg trwa okolo pol godziny
5. jednak cale przygotowanie 2z hakiem , pielegniarki jeszcze przemywaja kilka razy wargi ,aby byly odkazone.
6.lekarz na tablicy rysuje wargi przed i po mozecie oczywiscie dopytywac i ustalac.
6.znieczulenie ........................i do dzieła:))
7.lekarz wypuszcza Was z opatrunkiem po okolo 4godzinach.

................................................................................................

RESZTE opisze po 25czerwca:))

dodam jeszcze tylko,ze po zabiegu  do 2godzin pozostajecie w szpitalu ,a nastepnie wracacie do domu ,po kilku dniach ok 2-3 znow wizyta w szpitalu ,lekarz oglada miejsce operowane
w domu przygotujcie sterylne reczniki .posciel, ubrania , bielizna szeroka nie obcisla podpaski szerokie to bedzie stanowilo Wasz podklad na rane. Po kazdym oddaniu stolca lub moczu przemywamy sie woda bez mydla !!! w kierunku od pochwy do tylu nigdy odwrotnie ,gdyz mozecie bakterie kalowe przeciagnac do pochwy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Szwy moga byc rozpuszczalne badz lekarz po jakims czasie sam je wyjmuje.
do uslyszenia )
PAMIETAJCIE ZAWSZE BADZCIE UBEZPIECZONE!!!!!! podpiete do rodzicow ubezpieczenia badz urzedu pracy ....

25

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

witajcie, ja też jestem przed zabiegiem. Czy ktoś może przesłac mi zdjęcia przed i po. Wiele tego w necie ale chciałabym zobaczyć coś co naprawdę miało miejsce.

26

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie
joleńka napisał/a:

Gdzie robią takie zabiegi ?

We Wrocławiu można ten zabieg zrobić w gabinecie chirurga ginekologa Pana Krzysztofa Łątkowskiego na ul. Bulwar Ikara

27

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

witam serdecznie jestem po zabiegu zmiejszenia warg sromowych .jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa .TRAFIŁAM do bardzo dobrego lekarza DR.MACIEJ LEWANDOWSKI GINEKOLOG Z WARSZAWY .Przed zabiegiem miałam robione badania niezbędne do przeprowadzenia zabiegu .i dzieki tej wizycie miałam usuniety przed zabiegiem polip na szyjce macicy .zabieg u Doktora polega na zachowaniu zewnętrznych krawędzi warg sromowych i dzięki temu szwy są w środku i mimo że byłam po zabiegu i była opouchlizna to wygląda to tak naturalnie jakby tego zabiegu nie bylo a wargi sa w końcu takie małe jakie powinny być .Doktor jest przemiłym czlowikiem  i dobrym fachowcem .TĄ żadne nerwy i bodzce zewnętrzne nie sa uszkodzone i kobieta nic nie traci tylko zyska .oczywiście godziny też mi odpowiadaly wszystko przebiegło sprawnie i bezboleśnie ....Polecam
LEK.MED   MACIEJ LEWANDOWSKI UL .LANGEGO 8 /110 WARSZAWA

28 Ostatnio edytowany przez Mysza12 (2013-04-21 23:58:08)

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

Witajcie dziewczyny i kobiety chce wam opowiedzieć jak to było przy zmniejszeniu warg sromowych żebyście widziały jak to bd jak zdecydujecie się na to .
Więc miałam 15 lat zaczęło mi coś rosnąc nie wiedziałam co to z mama pojechałyśmy do ginekologa pani mi powiedziała ze to wargi sromowe i ze to urośnie mi jeszcze z drugiej strony i ze za rok się umówimy na zabieg ja nic myślałam ze ee tam zabieg to nic takiego urosło mi to z drugiej strony piekło bolało czasami wiec poszłyśmy z mama do ginekologa pani umówiła mnie itp bałam się jak siedziałam tam stałam i słuchałam co mamie mówi jak powiedziała ze do szpitala i ze to operacja mi miałam jak z waty nie mogłam na nich ustać usiadłam ale ona powiedziała ze to nic takiego i żebym się nie martwiła w środę pojechaliśmy do szpitala zarejestrowali mnie przebrałam się w ciuchy inne do spania i wogl zrobili badania krwi wieczorem przed kolacja powiedzieli żebym nic już nie jadła i nie piła byłam przerażona pielęgniarka mnie zawołała wbiła mi igle do żyły głównej do kroplówki , później pani przedstawiła mi jak to będzie wyglądać ta cała operacja powiedziała ze bd pod lekka narkoza i dadzą mi znieczulenie żebym nic nie czuła byłam przerażona ale już musiałam iść już byłam ja przygotowana i wszystko . Na następny dzień już miałam mieć tą operację leżałam na łóżku pielęgniarka przyniosła taki jak by fartuch operacyjny poszłam do łazienki ubrałam to położyłam się przyjechali lekarze z łóżkiem położyłam się na to łóżko serce mi waliło byłam przerażona ;( wieźli mnie na sale operacyjną otworzyli drzwi później przeszłam na łózko operacyjne kazali mi usiąść usiadłam lekarz powiedział ze teraz dadzą mi znieczulenie . Pielęgniarka trzymała mnie za rękę lekarz wbił w kręgosłup igle z znieczuleniem bolało później drugi raz wbił już miałam dość :( położyłam się dałam nogi tam gdzie kazali dali mi maskę to była narkoza . I się zaczęło miałam tak jak by fazę nie wiedziałam co się dzieje ze mną nie wiedziałam co robią nic nie czułam i wycieli mi i zszyli szycia miałam rozpuszczalne wiec oki po godzinie jakiejś powiedzieli lekarze ze już po wszystkim chciałam już ściągnąć nogi nie dałam rady nie podniosłam nóg pielęgniarki to zrobiły dały mnie na łóżko i zawieźli na sale . Przez dwie godziny nie czułam nóg byłam załamana czemu nic nie czuje nie mogę poruszyć nogami lekarz przyszedł zobaczyć jak się czuje i powiedział ze teraz 12 godzin muszę leżeć nie chodzić już totalnie miałam załamanie po 12 godz pielęgniarka pomogła mi wstać stałam na nogach poszłam się załatwić sama krew wyleciała łzy aż mi poleciały później wróciłam na sale zaczęło boleć dali ki kroplówki przeciw bólowe nic nie działało z bólu aż płakałam . Dała mi tez zastrzyk w pupę troszkę ulżyło dała mi jeszcze tabletkę żebym zasnęła i zasnęłam rano mama przyjechała musiałam iść się umyć wiec poszłam z nią umyłam się stanęłam nagle ... szum w uszach nie wiedziałam co się dzieje później zaczęło mi się kręcić w głowie . Obudziłam się na podłodze prawie walnęłam głowa o kabinę prysznicową dobrze ze mama mnie złapała bo tak bym pewnie walnęła i by był koniec ;( . Pielęgniarki zaniosły mnie na sale nogi do góry i doszłam do siebie . Później mnie już wypisali ale i tak tydzień musiałam leżeć chodzić jak już to tylko do WC i tak leżałam bolało płakałam z bólu codziennie zażywałam po 3 tabletki żeby przeszło i przechodziło minął tydzień później jak wstałam nogi bolały godz postałam i już było mi słabo ale ćwiczyłam chodziłam i po 2 tyg wróciłam normalnie do szkoły szycia mi się rozpuściły teraz już niedługo mija miesiąc od operacji czuje się bardzo dobrze i nie żałuję ze poszłam na ta operacje a uwierzcie żałowałam tego nawet płakałam ze po co poszłam na to ;( ale teraz jestem zadowolona .

Dziewczyny warto na to pójść  niby to ból i cierpienie ale jak boli to znaczy ze się goi nie bójcie się tego . Ja się bałam strasznie ale już po wszystkim i jestem zadowolona :)

29

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

Zgadzam sie ze ma sie czego bac i smialo trzeba zrobic taki zabieg, bo naprawde moze on zdominowac nasze zycie. Moja siostra miala taki problem, znamy sie na wylot i wiem jakie miala problem codziennie, nawet mnie sie wstydzila. Zabieg zrobila topiero teraz kiedy ma 29 lat a powinna wczesniej zeby nie tracic zycia. Zabieg nazywal sie Monalisa Touch i byl robiony prywatnie. bardzo szybki, rekonawlescencja niedluga ale sie oplacalo. Nie rubcie tego czasem w szpitalu czy jakiesgo niesprawdzonego ginekologa, jezeli robi na tym urzadzeniu to jestescie w dobrych rekach.

30

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

Witam,
Czy ktos robil labioplastyke zmniejszania warg sromowych mniejszych laserem Monalisa Touch?
Ile czasu potrzeba, aby wargi doszly do siebie- mam na mysli zeszla opuchlizna i przestaly calkowicie bolec? Czy ktoras z Was przeszla juz taki zabieg i moze udzielic mi informacji czy miejsce, w ktorym wargi byly szyte wygladaja dosyc naturalnie, czy raczej jak po jakims wypadku?

31

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

Moim zdaniem powinnaś popytać w najbliższych klinikach w swojej okolicy. Na pewno może w ośrodku zdrowia lekarz ginekolog coś poleci ? na pewno ma lepsze rozeznanie. Dobrze napisała vogue111 ? nie rób tego u niesprawdzonego lekarza i w niesprawdzonym miejscu. Moja znajoma zmniejszała wargi w euro-klinice w Siemianowicach. Nie wiem, jaką metodą dokładnie, ale sporo też się wahała przed tym. Na szczęście po zabiegu było wszystko ok. Co do efektów, jak z nią rozmawiałam to życie się po prostu zmienia nie do poznania.

32 Ostatnio edytowany przez Anemonne (2015-06-15 13:32:00)

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

ja Cię doskonale rozumiem. na nfz bym się tego zabiegu nie doczekała, uzbierałam pieniądze i zrobiłam prywatnie [spam]. [spam] robił mi zabieg. nie bolało, rehabilitacja nie trwałą długo, nic się nie paprało, nie było komplikacji. oczywiście trzeba było delikatnie postępować i dbać o rankę, ale teraz już nie widać żebym miała jakikolwiek zabieg. już pisałam tu na forum, że dla mnie nie był to zwykły zabieg estetyczny, przerośnięte wargi wiązały się z problemami zdrowotnymi i bólem, dlatego domyślam się co musisz przechodzić. moje wystawały jednak trochę mniej, a i tak było to bolesne. trzymam kciuki za Twój zabieg!

33

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

siostra jest po zabiegu w Polanicy zdrój u dra łątkowskiego i mowi, że super się nie tam zaopiekowali. Ja mam pokrewny problem tyle ze z tym, że jestem za luźna, bo wargi mam niewielkie?

34

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

A czy któraś z pan robiła to w Jarosławiu w szpitalu???

35

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

racja, nie ma sie czego wstydzic!! prawdą jest, ze zycie z przerośnietymi wargami jest uciazliwe, a niektorzy nadal potrafia machnac na to ręką i mowic, ze kobiety cos sobie ubzduraly hmm tez musialam poddac sie operacji,w medicover robilam. moze i zabieg nie nalezy do powszechnych, ale stwierdzilam,ze nie bede sie przejmowac czyjas opinia tylko najwazniejsze jest dla mnie moje zdrowie i komfort zycia smile i teraz wlasnie czuje sie super- po zabiegu, ktory przebiegl pomyslnie smile dziewczyny, naprawde warto wybrac sie na taki zabieg!!

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

Ja dziś u pani ginekolog prosiłam o informację czy zna jakiś dobrych ginekologów-plastyków w sprawie labioplastyki.
Kobieta dość natarczywie mówiła, że "nie mam czym się martwić", "nie widziałam warg innych pań" itd. Nie rozumiała tego, że czuję się niekomfortowo, poza tym nie mogę założyć bikini, bo może mi cos się wymsknąć, że ocieram, że podczas jazdy na rowerze nieraz czuję nieprzyjemne tarcie...
Kobieta kazała mi jedynie... "uwierzyc w siebie". Dobre sobie.
W Trójmiescie u innego ginekologa nie doradzono mi żadnego lekarza. W warm-maz jak widać też oferują bardziej psychoterapię niż operację...

Ale ja jestem zdecydowana. Przeprowadzę zabieg. Jest mi ciężko na studiach, ale każdy grosz odkładam.

37

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

Jestem z innego miasta ale mogę Ci kogoś polecić.

38

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

Ja jestem żywym przykładem na to, że się da i nic nie stoi na przeszkodzie. Jak wspomniała koleżanka wyżej żyjemy w XXI wieku i jeśli są sposoby by skutecznie wyeliminować problem to czemu nie ? Labioplastykę wykonywałam rok w szpitalu reklama na naszym forum jest płatna. Zabieg wspominam ok - choć wiadomo poczucie wstydu i dyskomfortu było spore ;/ ale usłyszałam od jednej z pielęgniarek, że oni wykonują takie zabiegi na co dzień, że mam schować wstyd do kieszeni i po prostu dać radę. Potwierdzam, że życie po zabiegu zyskuje zupełnie nowy wymiar ( także w kontekście życia seksualnego )

39

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

Na pewno można to zrobić dość łatwo, nie jest to dzisiaj zabieg zbyt skomplikowany.

[tu był nieregulaminowy link - usunięte przez moderację]

40 Ostatnio edytowany przez IsaBella77 (2018-02-28 19:27:27)

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

U mnie problemy zaczęły się po ciąży. Labioplastyka była nieunikniona, bo nie mogłam już żyć z tym bólem. Z resztą przeżyłam już chyba wszystkie popularne zabiegi ginekologii plastycznej w tym też poporodowa plastyka brzucha. Wszystko w jednym miejscu - umieszczanie reklam na forum jest płatne. Bardzo cenię ich za pełen profesjonalizm i podejście do pacjentów. Przy takich osobach nie ma się co wstydzić. Jeśli macie problemy, to polecam poczytać spam

41 Ostatnio edytowany przez IsaBella77 (2018-07-19 14:11:45)

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

Ja robiłam zabieg u spam we Wrocławiu. Polecam doktor i w ogole zabieg. Dużo zmienił w moim życiu bo nie ukrywam wczesniej byłam nieco skrępowana. Dziś to już za mną i uważam że podjęłam dobrą decyzję. A doktor spam jest super.

42 Ostatnio edytowany przez IsaBella77 (2018-08-14 16:52:53)

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

Cześć dziewczyny. Ja również zdecydowałam sie na zabieg. Robiłam we Wrocławiu u doktor spam. Jestem bardzo zadowolona z efektów. jesli macie jakieś pytania to mogę opowiedzieć o swoich doświadczeniach.

43

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

Co Ci sie nie podobalo w Twojej cipce oprocz wielkosci?

44

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

Dziewczynki, szukam pomocy. Czy możecie polecić ośrodek. Mieszkam w Jeleniej Górze, ale miejsce nie ma dla mnie znaczenia. Dojadę wszędzie gdzie trzeba. Chcę by to robił najlepszy specjalista tzw. top of the top:)  Bardzo się boję i muszę mieć pewność, że będzie dobrze zrobione.

45 Ostatnio edytowany przez IsaBella77 (2019-01-08 15:45:03)

Odp: zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie
Estell_a napisał/a:

Dziewczynki, szukam pomocy. Czy możecie polecić ośrodek. Mieszkam w Jeleniej Górze, ale miejsce nie ma dla mnie znaczenia. Dojadę wszędzie gdzie trzeba. Chcę by to robił najlepszy specjalista tzw. top of the top:)  Bardzo się boję i muszę mieć pewność, że będzie dobrze zrobione.

Tak jak ja masz daleko ale warto. Ja jechałam z Poznania. Mój problem zaczął się jakieś 2 lata temu, kiedy schudłam i zaczełam zwracać  uwagę, że jest tam czegoś za dużo. Mój ginekolog mówił, że to normalne, bo każda kobieta jest inna. Ale nie dawało mi to spokoju bo coraz częściej obcierałam się przy bieliźnie koronkowej. Szukałam i szukałam. Byłam już nawet umówiona na operację we Wrocławiu. Ale jakoś nie byłam pewna ( chyba intuicja ) Wszyscy mi mówili amputacja, obcięcie, obcięcie... trzeba obciąć brzegi. Jakoś tego się bałam. Szukałam dalej i znalazłam mojego kochanego, wspaniałego doktora ze Śląska - spam. Od konsultacji już czułam, że dobrze trafiłam. Jako jedyny powiedział, że metoda amputacji jest PRZECIWSKAZANA !!!! Ponieważ miałam za dużo skóry nad łechtaczką i wyszłoby gorzej niż przed zabiegiem. Myślałam, że tam spadnę z krzesła jak to usłyszałam. Operacje miałam miesiąc temu i powiem jedno! BOSKO! Lekarz miał absolutną rację. Trafiłabym na jakiego pseudoplastyka co by mi odciął chamsko kawałek ciała i miałabym przykrą pamiątkę do końca życia. Teraz u mnie wszystko pięknie się zagoiło. Opieka w gabinecie w trakcie zabiegu i po Prima sort smile Poszukaj, poczytaj na forach, dużo można się dowiedzieć. Polecam Ci dr spam, nikt jak on nie proponował mi zabiegu plastycznego zamiast odcięcia warg.

Posty [ 45 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » ZDROWIE KOBIETY » zmniejszenie warg sromowych,pomóżcie

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2018