Jestem zdezorientowany w mojej relacji z dziewczyną. Czy powinienem cz - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » Jestem zdezorientowany w mojej relacji z dziewczyną. Czy powinienem cz

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 21 ]

Temat: Jestem zdezorientowany w mojej relacji z dziewczyną. Czy powinienem cz

Witam, na wstępie muszę zaznaczyć, że nie mam doświadczenia z kobietami i randkami, więc chętnie przyjmę od Was wszelkie rady. Więc poznałem dziewczynę przez aplikację do znajdowania znajomych, szybko zaczęliśmy do siebie pisać nawet po 12h dziennie aż do dziś, jej były zerwał z nią nie tak dawno kiedy się poznaliśmy, zdradził ją , więc źle to przeszła i trudno jej teraz zaufać innemu mężczyźnie, po 2 miesiącach pisania do siebie spotkaliśmy się, cóż, poszło całkiem źle przeze mnie i mój brak doświadczenia, zapytała mnie czy Jestem nią zauroczony, no byłem i jestem, powiedziałem tak, ale Ona powiedziała, że Ona mną nie jest, cóż, było mi smutno, bo bardzo mi na Niej zależało, poświęcałem Jej masę czasu, uwagi i zrozumiałem, że powinienem tego nie robić tak często, pomogłem jej nawet, gdy odkryła, że jej były ją zdradzał.