netkobietyWszystkie działy
Zdrowie kobiety

Spóźniająca się miesiaczka, a przyjmowanie antybiotyków?

7 odpowiedzi17 709 wyświetleńzałożony przez Edyta88, 17.05.2010

Napisz odpowiedź
Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Wypowiedzi na forum to doświadczenia i opinie użytkowniczek, a nie porada medyczna. W sprawach zdrowia skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.


Forum Kobiet » ZDROWIE KOBIETY » Spóźniająca się miesiaczka, a przyjmowanie antybiotyków?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 8 ]

1

Temat: Spóźniająca się miesiaczka, a przyjmowanie antybiotyków?

Witam!
Chciałam zapytać czy przyjmowanie antybiotyków Doxycyklinum i Klarmin mogło wpłynąć na opóźnienia miesiączki (Dodam, że miałam zapalenie górnych dróg oddechowych i jeden antybiotyk nie działał, w związku z tym lekarka przepisała mi inny. Przyjmowałam te antybiotyki od ok. 7 dnia cyklu.) Zawsze ponad tydzień przed okresem bolały mnie piersi. Dziś jest 24 dzień cyklu i nic nie zapowiada miesiączki. Cykle mam na ogół 28-dniowe. Ostatnia miesiączka pojawiła się normalnie w terminie, często w połowie cyklu odczuwałam niewielki ból, a teraz też go nie było. Czy to normalne? Trochę się niepokoję. Proszę o odpowiedź.
Pozdrawiam

2

Odp: Spóźniająca się miesiaczka, a przyjmowanie antybiotyków?

Jedną z przyczyn miany okresu są stosowane leki,jednak nie tyle jest to wina antybiotyku co przebyta choroba(nawet grypa  może zmienić okres)Tak że proszę się nie stresować(stres też jest przyczyną zmiany okresu)

3

Odp: Spóźniająca się miesiaczka, a przyjmowanie antybiotyków?

Bardzo dziękuję za odpowiedź. Trochę się stresuję, dzisiaj coś pobolewa mnie brzuch w dolnej części po obu stronach, jednak nie tak jak przed okresem, poza tym mam zawroty głowy i nie mam pojęcia czemu tak jest.

4

Odp: Spóźniająca się miesiaczka, a przyjmowanie antybiotyków?

smutna,nie stresuj się!!
Nawet zwykłe przeziębienie,czy spadek odporności,katar moga spowodować opóźnienie się okresu.
Tymbardziej antybiotyki mają dużo wpływu na okres,więc głowa do góry.

5

Odp: Spóźniająca się miesiaczka, a przyjmowanie antybiotyków?

Od wczoraj boli mnie brzuch w dolnej części, ten ból jest taki promieniujący. Nasila się podczas kaszlu, gdy naciskam brzuch, to też boli. Nie wiem czym jest to spowodowane. Brzuch mam też wzdęty.

6

Odp: Spóźniająca się miesiaczka, a przyjmowanie antybiotyków?

takie objawy mogą wskazywać na chorobę pęcherza moczowego(nic nie piszesz czy są problemy  w oddawaniu moczu,więc sądzę,że odpada),zapalenie wyrostka robaczkowego oraz (co raczej wskazuje opisany objaw)na choroby kobiece(macicy czy zapalenie jajników lub jajowodów)będzie się to objawiać bolesnością uciskową,uczucie dyskomfortu do silnie promieniującego do okolic pachwinowych.Objaw może też wskazywać na zbliżający się okres.Przez większy wzrost prostagladyny,skurcze mogą być silne i bolesne a jedną z przyczyn tego stanu jest właśnie stres. (również zmiany hormonalne)Można stosować środki rozkurczowe i p.bólowe oraz ciepłe okłady,dodatkowo wapń z magnezem(spowoduje to zmniejszenie prostagladyny a przez to mniejszy ból)zawsze lepiej jest skorzystać porady gina.

7

Odp: Spóźniająca się miesiaczka, a przyjmowanie antybiotyków?

Dziś już trochę mniej boli. Zaczęły boleć piersi. Temperaturę mam ok 37,1. Mam nadzieję, że ten okres się pojawi niedługo i staram się już nie stresować tym.  Chociaż zawsze ból piersi odczuwałam już 2 dni po owulacji. A teraz się chyba coś poprzestawiało. Miałam ostatnio sporo stresów i jeszcze ta choroba. Pewnie to mi trochę rozregulowało cykl. Nie współżyłam od ostatniej miesiączki, więc ciążę wykluczam.

Posty [ 8 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » ZDROWIE KOBIETY » Spóźniająca się miesiaczka, a przyjmowanie antybiotyków?

Twoja odpowiedź

Masz podobne doświadczenia? Zaloguj się albo załóż darmowe konto, żeby odpowiedzieć. Po drugiej stronie jest prawdziwa osoba.

DołączZaloguj się


Mapa strony - Archiwum | O forum | Poradnik | Prawdziwe historie | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2026