Nietypowa relacja z dziewczyną - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » Nietypowa relacja z dziewczyną

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 7 ]

Temat: Nietypowa relacja z dziewczyną

Cześć wszystkim,

przychodzę do Was z prośbą o poradę w kwestii dziwnego zachowania dziewczyny z którą aktualnie jest w relacji. Cała sprawa zaczyna mi coraz bardziej ciążyć i boleć

Może od początku. Jestem 24- letnim chłopakiem, dosyć wrażliwym i spokojnym  oraz z lekka introwertycznym. Właśnie kończę studia. Niestety nie mam zbyt dużego doświadczenia w związkach i z kobietami.

Jakieś dwa miesiące temu poznałem dziewczynę. Okazało się, że jesteśmy do siebie bardzo podobni, dzielimy wspólne wartości, pasje, poczucie humoru. Zaczęliśmy chodzić na randki. W końcu doszło do momentu kiedy pierwszy raz się pocałowaliśmy (po około 3 tygodniach) i najwyraźniej wtedy zaczęliśmy ze sobą chodzić.

Nadmienię też, że owa dziewczyna jest dosyć konserwatywna, do tego introwertyczna. nigdy nie była też w żadnej relacji z mężczyzną (ma 23 lata). Pewnego dnia zakomunikowała mi swoje obawy. Powiedziała, że boi się bliskości, nigdy tego nie potrafiła. Nie wie też, jak pogodzić swoje konserwatywne zasady z różnymi kwestiami związkowymi (np. z seksualnością). Zgodnie z prawdą odpowiedziałem jej, że jestem cierpliwy i wyrozumiały i nie musimy się nigdzie spieszyć.