Wydanie książki - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 3 ]

Temat: Wydanie książki

Witam serdecznie! Napisze w skrócie... Chce wydać książkę, a raczej książeczkę dla dzieci... napisałam tekst i wykonałam ilustracje ręcznie (ołówkiem na kartce papieru) jako ze nie znam się na tym zupełnie,  chciałam zapytać czy nie znacie kogoś (oczywiście odplatnie) lub jakiegoś dobrego programu który stworzy mi książkę z moim tekstem i moimi ilustracjami do druku. Nigdy bym się za to nie zabrała ale książeczkę chciałam sfinansować a pieniążki z jej sprzedaży chociażby po rodzinie przeznaczyć na nasze pobliskie hospicjum które jest teraz w ciężkiej sytuacji. Bardzo dziękuję jeżeli ktoś poświęci czas na odpisanie i udzieli mi cennych rad . Pozdrawiam .

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Wydanie książki

Tak pomyślałam - może spróbuj to zrobić w formie foto książki. Wpisałam w google i wyskoczyły mi oferty takiej książki z miękką okładką za około 16zł. Rysunki można starannie zeskanować, dodać tekst, fajnie to wszystko ułożyć na stronie i książeczka jest. Tak mi się wydaje, że to chyba nie może być za bardzo skomplikowane...
A swoja drogą jestem ciekawa tej Twojej książki. Może się gdzieś nią pochwalisz?

"W związku z tym, że wraca moda na rzeczy retro mam nadzieję, że zdrowy rozsądek i inteligencja znowu wrócą do łask."

3

Odp: Wydanie książki

Z komercyjnych programów " Adobe InDesign" i "QUARKXPRESS". Z darmowych o takich samych lub podobnych możliwościach "SCRIBUS". Linków nie podaje bo nie wiem czy wolno. Pozdrawiam

Posty [ 3 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Zobacz popularne tematy :