Cześć, mam problem i nie wiem jak sobie z nim poradzić. Jestem z chłopakiem od 7 lat, od 2 jesteśmy zaręczeni. Za rok ślub.
Problem w tym, że mój facet nie studiuję, nie pracuję. W tym momencie od kilku miesięcy nie robi kompletnie nic. Ciągle się martwię o kwestię finansową, (dodam, że mieszkam już sama, więc nie mam pomocy rodziców) o przyszłe mieszkanie, o to czy damy radę utrzymać się, po prostu co dalej będzie. Jak to bywa wszystkie wydatki dzielimy na pół, on liczy na pomoc rodziców. Ja z góry wiem, że takiej pomocy nie dostanę. Jak zapytam co z jego pracą, studiami, życiem po ślubie, to słyszę, że jakoś się ułoży, razem damy radę. Ale totalnie nic nie robi w tym kierunku. Pracy nie szuka. Kilka dni temu dowiedziałam się, że oszukał mnie, że złożył papiery na studia (kiedyś już przerwał), wcale tego nie zrobił, i w sumie wie wiadomo kiedy chciał mi o tym powiedzieć. Wymówka? "Szukam teraz pracy i nie dam rady pogodzić studiów zaocznych z pracą". Dodam, że ja to robię od 3 lat... Wczoraj napisał mi smsa, że nie zamierza iść teraz do pracy, ponieważ życie mu się sypie i nie jest w stanie. Dodatkowo mam przez niego kolejne problemy. Jakiś czas temu miał wypadek, jechał moim autem, które poszło na złom. Rozumiem, sytuacja losowa. Takie rzeczy się zdarzają. Kiedy kupiłam nowe i tak się złożyło, że pożyczyłam mu na weekend, z kolegami tak zamykał licznik, że zapiłował silnik i najgorsza jest jego postawa w całej sytuacji. Gdy ze łzami w oczach powiedziałam mu, że najzwyczajniej w świecie mi źle w tej sytuacji, bo zostało mi 50zł do przetrwania, a teraz jeszcze ten koszt naprawy, to powiedział, że tak naprawdę to nie jego wina, samochód mógł się zepsuć w każdej chwili, sytuacja losowa, i (łaskawie) jak zarobi to odda mi koszt naprawy. Jestem zła. To nie pierwsza sytuacja kiedy robi z siebie męczennika i zgania winę na innych. Nie wrócił do domu na noc, przez całą noc pisał do mnie smsy typu "Nikt mnie nie szanuję", "Każdy mam mnie w dupie", "Nie mam domu", a później