Co poradzić na ciągły smutek i brak poczucia sensu życia? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » STRES, LĘK, NERWICA, DEPRESJA » Co poradzić na ciągły smutek i brak poczucia sensu życia?

Strony 1 2 Następna

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 1 do 55 z 73 ]

1

Temat: Co poradzić na ciągły smutek i brak poczucia sensu życia?

Wiem, że tego jest dużo, chciałam się wyżalić, napisane chaotycznie, ale też pod wpływem emocji, więc przepraszam za to, ale a nóż ktoś to przeczyta, a miał podobny problem
Z góry dziękuję tym wytrwałym, którzy przeczytają to do końca

Brzmi trochę depresyjnie. Depresji raczej nie mam, ale miewam czasem stany depresyjne. Studiuję dosyć wymagający kierunek, który jest bardzo trudny, nawet dobrzy studenci na niego narzekają, a mi wiele przedmiotów sprawia tam po prostu trudność, ale nie chcę ich rzucać, bo już 2 lata się przemęczyłam, tyle wyrzeczeń, stresu, szkoda, żeby poszło na marne (studia jednolite, bez licencjatu).