Dziwna chemia - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 4 ]

Temat: Dziwna chemia

Mam 28 lat. Pracuję od 10 miesięcy w firmie, z pewnym mężczyzną (on 25 lat). Od pierwszego dnia mi spodobał wizualnie. Jest młodszy ale męski i niezwykle seksowny.   Pierwszy się tego samego dnia zapoznał na przerwie ze mną. Na początku podczas rozmów ze mną sie krepowal. Nie umiał dłuższy czas patrzex w oczy. Teraz po tych kilku miesiącach widzę w jego spojrzeniach, ze mu się podobam. Szczególnie rano gdy gdzieś sie mijamy czy spotykamy - szczególnie w kuchni. Często przechodząc obok mojego biurka zerka w moją stronę. Odwzajemnia usmiechy czy spojrzenia moje. Ale to jeszcze niczego nie udawadnia. Mnie bardzo krępuje jego obecność - zaczęłam się zastanawiać czy nie zdradzam swoimi ruchami bądź zachowaniem, że bardzo mi się podoba i mnie pociąga. Ze najchętniej to na miejscu bym zdjela z niego i z siebie ubranie. Dziś mnie już kompletnie zaskoczył, bo powiedział że przeze mnie się skupić nie może, a jak przechodzi obok to mało szyi nie skręci tak głowę odwraca

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Dziwna chemia

Bez sensu. Założyłaś 10 tematów o jakiś swoich chorych wizjach erotycznych. Nie dałoby się tego zamknąć w jednym? Wtedy każdy by wiedział z kim ma do czynienia. A tak kolejny temat o kolejnym facecie na którego widok robi ci się mokro w majtach. Jak liczysz na rady to poczytaj swoje własne tematy, jak szukasz chętnego, to nie ten portal.

3

Ale jakie fajne tytuły tych wątków. smile Nick też do tego pasuje. smile

4